یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه الف

- فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: عاملان شهادت مامور پلیس انتظامی امنیت اقتصادی استان دستگیر شدند.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: قاچاقچیان که مذبوحانه بعد از جنایت خود پا به فرار گذاشته بودند بعد از تعقیب و گریز مأموران دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: عاملان شهادت مامور پلیس انتظامی امنیت اقتصادی استان دستگیر شدند.

وب‌گاه گسترش

رییس کل دادگستری استان زنجان، افزود: این اقدام به منظور برخورد با هرگونه دلال بازی در اراضی شهرک های صنعتی انجام می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، ابراهیم قاسمی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان درباره برگزاری رویداد «مرور بر سینمای مستند ایران» در شهر زنجان گفت: رویداد «مرور بر سینمای مستند ایران» از فردا، 19 اردیبهشت ماه 1402 به مدت سه روز تا روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه در استان زنجان با همراهی مرکز گسترش...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات طرح هر فرهنگی، یک حامی مددجویان کمیته امداد اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رویداد «مرور بر سینمای مستند ایران» از روز سه‌شنبه، 19 اردیبهشت ماه به همت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی وپویانمایی و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان برگزار خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نخستین دوره سالانه مروری بر سینمای مستند ایران از 19 اردیبهشت جاری به مدت سه روز به میزبانی شهرستان سلطانیه در استان زنجان برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناسان معاونت اسناد ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران بیش از 25 میلیون برگ از اسناد راکد دستگاه‌های کشور را تعیین تکلیف کردند.

وب‌گاه عصر ایران

بعدازظهر امروز تصادف یک دستگاه 206 با مینی بوس در کیلومتر 40 جاده ترانزیت زنجان - میانه به ندای امداد گزارش داده شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برخورد یک دستگاه سواری با مینی بوس در جاده زنجان - میانه 15 مصدوم و یک فوتی برجا گذاشت.

وب‌گاه ورزش سه

دارنده مدال طلا قهرمانی آسیا در ماده تعقیبی 4 هزار متر پارادوچرخه‌سواری گفت: در حالی برای کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند در رشته جاده تلاش می‌کنم که از دوچرخه مدرن و استاندارد برخوردار نیستم.

خبرگزاری تسنیم

زائران حج تمتع می‌توانند از امکانات برنامه موبایلی "زیارت" که به تازگی ارتقا یافته در موسم حج بهره‌مند شوند.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش که اخیرا برگزار شد اشاره کرد و گفت: پس از اعلام نتایج آزمون 346 نفر نیروی جدید جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد.