یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از امروز هفتم اردیبهشت ماه 1402 رویداد مهم اردبیل 2023 به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو در استان اردبیل آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ورود سپاه در مساله حجاب و عفاف سلبی نیست بلکه به صورت ایجابی و صرفاً تذکر لسانی خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تغییر ساعت کاری ادارات و ساعت آغاز به کار کارمندان اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طیب جعفری، عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: کارگران ستون اصلی تولید و رکن اساسی توسعه اقتصادی کشور هستند و بخش عظیمی از تحقق شعار سال بر عهده کارگران متعهد است. وی در خصوص اعتراض قشر کارگری به میزان افزایش دستمزد‌ها ابراز کرد: تصمیمی که برای افزایش مزد سال جاری در نظر گرفته شده، به شکل سه جانبه در شورای عالی کار...

خبرگزاری مهر

آمار تولید گندم براساس میزان سطح زیر کشت و پیش‌بینی رشد تولید گندم در 5 استان، حاکی از افزایش 56 درصدی خرید تضمینی این محصول است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان درباره مطالبی که اخیراً در فضای مجازی پیرامون شیفت نگهبانی و حضور اولیا در مدارس مطرح می‌شود، توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل آموزش‌وپرورش گفت: با توجه به افزایش تأثیر سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در پذیرش دانشگاه‌ها و موسسات آموزش، اهمیت برگزاری آزمون نهایی دروس دوره دوم متوسطه به مثابه کنکور و حتی بالاتر از آن خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوری خاطرنشان‌کرد: به هیچ عنوان نباید گوشت چرخ کرده در فروشگاه‌های موجود در سطح شهر به صورت آماده عرضه شود و باید فقط به درخواست مشتری و در حضور وی و با رعایت همه مسائل بهداشتی از قبیل شست‌وشوی مناسب دستگاه صورت بگیرد.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان از کشف بیش از 18 تن انواع آرد یارانه‌ای در یک واحد تولیدی خوراک دام در شهرک صنعتی علی آباد شهر زنجان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

قزوینیان، مدیرکل راهداری استان زنجان گفت: آزادراه زنجان به قزوین به هیچ وجه به لحاظ آسفالت وضعیت خوبی ندارد و در طول 10 ماه گذشته و با پیگیری‌های انجام شده، حساسیت این موضوع را دوچندان کردیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی نشست‌های علمی با موضوع میراث فرهنگی و بحران در یزد، اصفهان، ارومیه و شیراز برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده، با بیان اینکه مسجد برترین خاستگاه تبلور هنر انقلاب اسلامی است گفت: هنر کارآمدترین زبان برای تحقق جهاد تبیین است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ولی‌اله زمانی، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به ورود گندم خارجی به استان، اظهار داشت: 12 هزار و 944 تن گندم خارجی در قالب 255 محموله از طریق حمل و نقل ریلی و جاده‌ای در مراکز ذخیره سازی ملکی نگهداری و مصرف می‌شود. مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه واردات گندم خارجی با هدف اختلاط با...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رضا رحیم پور، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی امروز در آستانه روز جهانی قدس با اشاره به تنش و شکاف در کابینه دولت جعلی و رژیم صهیونیستی اظهار داشت: تظاهرات گسترده در سرزمین‌های اشغالی علیه سران رژیم کودک کش صهیونیستی، نوید نزدیکی فروپاشی این رژیم است. عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان یانکه سرزمین قدس با دسیسه غربی‌ها از جمله انگلیس مکار،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر کمیسیون ماده 10 چگونگی فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی گفت: وزارت کشور در حال تدوین اسناد راهبردی جهت تقویت نشاط سیاسی و فعالیت احزاب است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبداله مرادی دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب در خصوص مصوبات نخستین جلسه این کمیسیون، اظهار کرد: در این نشست فراقوه‌ای کمیسیون دستورالعمل نحوه تخصیص اعتبارات کمک و یارانه به احزاب با اصلاحاتی با توجه به رویکرد کمیسیون جهت تدوین فرآیند‌های شفاف تصمیم‌گیری به تصویب رسید. وی افزود: همچنین در جلسه کمیسیون با توجه به رویکرد وزارت کشور جهت تقویت فضای نشاط سیاسی،...