یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری مهر

بر اساس اقدامات قانونی صورت گرفته توسط قوه قضائیه در سال 1401 در سراسر کشور، بیش از 68 هزار هکتار از اراضی تصرف شده یا تغییر کاربری غیر مجاز داده شده، آزادسازی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: بررسی گزارش های معاونت بهداشت وزارت بهداشت از رعایت پروتکل‌های ضد کرونایی در کشور، نشان می‌دهد که این وضعیت به رغم افزایش آمار کرونا؛ تفاوت چندانی نکرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تغییر غیرمجاز کاربری اراضی ملی، باغی و زراعی یکی از دغدغه‌های حال حاضر کشور به حساب می‌آید چرا که رابطه مستقیمی با تولید محصولات کشاورزی و به تبع آن تامین مواد غذایی تک تک افراد جامعه دارد. اهمیت فزاینده این موضوع برای مسئولان کشور از دیرباز تاکنون را می‌توان در تصویب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در سال 1374 مشاهده کرد که این مصوبه قانونی...

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش 110 میلیارد ریال در این استان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

یونس شاهمرادی قاری ممتاز زنجانی‌الاصل رتبه نخست رشته تلاوت دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن و اذان "عطر الکلام" عربستان را کسب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: اعطای تسهیلات به بخش مسکن، کمک زیادی به رشد اقتصادی خواهد کرد؛ چراکه هم به واسطه‌ی ایجاد زنجیره‌ی تامین مالی، سرمایه در گردش بسیاری از بنگاه‌ها را فراهم می‌کند، اما بانک‌ها در این مورد به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند و سهم مسکن از تسهیلات بانکی، تقریباً هیچ است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به طرح مولدسازی گفت: حوزه مدرسه‌سازی باید از این طرح استفاده کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان ضمن هشدار به شهروندان گفت: مراقب فعالیت برخی از شرکت‌های هرمی با نام‌هایی چون لیورپل، سولار، ترانوست و تتر و... باشید.

خبرگزاری میزان

رییس کل دادگستری استان تاکید کرد: حضور مسئولان در میان مردم آنهم در مساجد برای شنیدن صحبت‌ها و دغدغه‌ها امری لازم و ضروری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوان از طریق فضای مجازی با شخصی به ظاهر تحصیل‌کرده در حوزه روان‌شناسی آشنا و عکس‌های شخصی خود را برای او ارسال کرد و در تله این فرد گرفتار شد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور در هفته منتهی به 5 فروردین ماه 1402، پایین و بالغ بر 32.68 درصد بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور در هفته منتهی به 5 فروردین ماه 1402، پایین و بالغ بر 32.68 درصد بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: روند ابتلا به کرونا همچنان رو به رشد بوده و این در حالی است که سیر رعایت پروتکل‌های ضدکرونایی همچنان پایین است؛ به طوری که متوسط استفاده از ماسک به عنوان مهمترین راه پیشگیری از ابتلا به کووید 19 در کشور حدود 16 درصد است.