یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور به معرفی و تشریح بیش از 30 محور گردشگری متنوع در 9 استان کشور پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید قاسم موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ساعت 17 بعدازظهر سه شنبه عملیات امدادرسانی به خودروها و مسافران گرفتار در جاده‌های کوهستانی استان زنجان آغاز شد. وی تاکید کرد: در جاده‌های زنجان - طارم، زنجان - دندی، ابهر - خدابنده و اتوبان زنجان - قزوین به 251 مسافر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شد. مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان...

خبرگزاری مهر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو گفت: آمار شرکت‌های دانش بنیان فعال در صنعت آب و برق در اسفند سال گذشته 700 شرکت بود که در اسفندماه امسال از 1000 شرکت فراتر رفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

شهر زنجان این روزها خود را مهیای میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی کرده و مسئولان نیز به اشکال مختلف در تلاش هستند تا کاری سازنده در راستای رونق صنعت گردشگری انجام دهند.

وب‌گاه فرارو

اسماعیل قلی زاده، رئیس یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به ممنوع بودن فروش حیوانات وحشی از جمله مار، لاک پشت، سمند لرستانی و خرچنگ گفت: در صورت مشاهده با متخلفان برخورد می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سفره هفت سین را سیب، سبزه، سمنو، سنجد، سرکه، سکه و سماق تشکل می‌دهد، البته ماهی هم در آن حضور داشت. اما این روزها خرچنگ، مار، سمندر لرستانی و... جای خود را در سفره ایرانی‌ها باز کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس مرکز مدیریت راه‌های زنجان گفت: بارش باران در اغلب جاده های این استان به ویژه در آزاد راه زنجان - تبریز را فرا گرفته است و با توجه به افزایش ترددها در خواست می شود رانندگان وسائط نقلیه با احتیاط رانندگی کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات سفره هفت سین با این موجودات عجیب با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سفره هفت سین را سیب، سبزه، سمنو، سنجد، سرکه، سکه و سماق تشکل می‌دهد، البته ماهی هم در آن حضور داشت، سفره‌ای که پیر و جوان دور آن می‌نشستند و سال جدید را جشن می‌گرفتند، اما این روزها خرچنگ، مار، سمندر لرستانی و... جای خود را در سفره ایرانی‌ها باز کرده‌اند.

وب‌گاه گسترش

کلاهبردار حرفه ای تحت تعقیب 4 استان کشور دستگیر شد.

وب‌گاه عصر ایران

شیرانی به آمار سفرهای بین استانی طی دو روز اول اجرای طرح نوروزی پلیس راهور در جاده‌ها هم اشاره کرد و گفت: مقایسه دو روز اول طرح نوروزی سال 1402 با مدت مشابه در سال‌های 1401، 1400، 1399 و 1398 حاکی از آن است که سفرها در این دو روز به ترتیب 17، 42، 112 و 40 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرهنگ احمد شیرانی در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.