یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی‌ها بر آن است که روند افزایشی کرونا در کشور تا پایان فروردین ادامه داشته باشد و هرچند که شدت بیماری‌زایی سویه‌های اُمیکرونی کرونا نسبت به سویه‌های پیشین کمتر شده، اما باتوجه به افزایش سرایت‌پذیری آن‌ها و بالا بودن قدرت انتقال، همچنان امکان بالا رفتن موارد ابتلا و بستری وجود دارد. بر همین اساس وزارت بهداشت اکیدا به مردم توصیه می‌کند که...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سهم اشتغال زنجان با 46 درصد بیشترین سطح را در پاییز 1401 داشته است. این درحالی است که کمترین میزان این شاخص در استان ایلام ثبت شده و در کانال 30 درصد قرار داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش اتفاقات و برنامه‌های گوناگون سینما در آذر ماه 1401 سال گذشته را بخوانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، ضمن تشکر از صبر و نجابت معلمان در خصوص مسائل و مشکلاتی که در پرداخت حقوق و برخی از مطالبات پیش آمد، از پرداخت مطالبات طی چند روز آینده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احتمال بالای بروز دمای پایین یخبندان و برودت شب‌ها و صبح‌های روز شنبه (12 فروردین) و یکشنبه (13 فروردین) پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس گروه پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از صدور هشدار قرمز هواشناسی در سطح استان خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضاییه سال گذشته با اعلام فراخوان گفتوگوی نتیجه‌محور با گروه‌های مختلف اجتماعی پای صحبت افراد زیادی نشست که با واکنش مثبت کارشناسان همراه بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی عصر دوشنبه در نشست با مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان زنجان، با بیان اینکه اصلاح قانون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای تایید به صحن علنی مجلس خواهد رفت، گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده، اشکالات قانون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در کمیسیون فرهنگی مجلس رفع شده و اصلاحات آن به تصویب رسیده است. وی افزود: مدیریت فضای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تغییر ساعت کاری ادارات و مراکز آموزشی در برخی استان‌های کشور در ماه رمضان اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کتله خور نام غاری باشکوه و زیبا در دل کوه های منطقه خدابنده است، این غار آبی - خشکی که در دوران سوم زمین شناسی به وجود آمده حدود 30 میلیون سال قدمت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تغییر ساعت کاری در چند استان کشور اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تغییر ساعت کار ادارات در ماه رمضان در استان‌های کشور مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تغییر ساعت کار ادارات در ماه رمضان در استان‌های کشور مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این گزارش با 6 استان مرکزی کشور برای سفر در نوروز آشنا می‌شوید.