یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

سلیمانی نژاد با اشاره به اعمال محدودیت مصرف گاز در 48 واحد صنعتی گفت: ادارات پر مصرف نیز در صورت عدم رعایت الگوی مصرف با قطعی گاز مواجه خواهند شد.

خبرگزاری دانا

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان از فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه خبر داد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل آموزش و پروش استان زنجان با اشاره به بارش برف و برودت هوا در استان زنجان، گفت: با توجه به بارش برف و برودت هوا تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی 14 گانه آموزشی به‌جز شهرستان طارم تعطیل شد.

وب‌گاه فرارو

بعد از 6 ماه پیاده‌روی و ورزش هوازی بانوان می‌توانند وارد ورزش موازی و انجام تمرینات قدرتی شوند. ولی باید بانوان توجه کنند که در دوران شیردهی اصلا نباید به بدن فشار آورد و براساس همه مقالات علمی شیردهی هیچ منافاتی با ورزش در حد متوسط ندارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدارس این استان ها به دلیل بارش باران تعطیل شدجزییات بیشتر را در خبر بخوانید

وب‌گاه مشرق نیوز

با توجه به بارش برف، روز شنبه 3 دی برخی از مدارس در استان‌های کشور تعطیل یا غیرحضوری شد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل شیلات و آبزیان استان زنجان با بیان اینکه ظرفیت صادرات 9 هزار تن ماهی در سال از استان زنجان وجود دارد گفت‌: پایانه صادراتی استان زنجان قرار داد پنج ساله صادرات ماهی با روسیه منعقد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آمارها حکایت از برف و کولاک و آب گرفتگی در 16 استان کشور دارد و در همین راستا امروز سوم دیماه مدارس در برخی از استان‌ها تعطیل و غیرحضوری شده است.

خبرگزاری دانا

عظیمی با اشاره به وضعیت راه‌های استان زنجان، گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان زنجان لغزنده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمارها حکایت از برف و کولاک و آب گرفتگی در 16 استان کشور دارد و در همین راستا امروز سوم دیماه مدارس در برخی از استان‌ها تعطیل و غیرحضوری شده است.

خبرگزاری مهر

تصاویری از بارش شدید برف در استان زنجان را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری مهر

بارش برف و باران در استان‌های مختلف کشور فعالیت مدارس برخی شهرها در نوبت‌های صبح و عصر را غیرحضوری کرد، همچنین در بعضی از استان‌ها نیز ادارات فعالیت خود را با یک ساعت تأخیر آغاز کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقاطع ابتدایی همه مناطق و نواحی استان زنجان غیر از شهرستان طارم شیفت صبح روز شنبه 3 دی‌ماه تعطیل است ولی آمورزش در بستر شاد ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: با توجه به برودت هوا مدارس ابتدایی شیفت صبح استان به جز شهرستان طارم تعطیل شده و آموزش در بستر شاد ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به شدت بارش برف و برودت هوا در چهار شهر بزینه‌رود، سجاس‌رود، افشار و قیدار به جز مقطع ابتدایی و پیش‌دبستانی مقطع متوسطه اول نیز تعطیل اعلام شده است و همه آموزش‌ها در یان روز به بستر شاد منتقل می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاطع ابتدایی همه مناطق و نواحی استان غیر از شهرستان طارم شیفت صبح روز شنبه 3 دی‌ماه تعطیل است ولی آمورزش در بستر شاد ادامه دارد.