یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه فرارو

افزایش مصرف گاز در پی ورود موج بارشی جدید باعث آن شده تا فردا دوشنبه مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات تعدادی از استان‌ها تعطیل شوند.

وب‌گاه عصر ایران

افزایش مصرف گاز در پی ورود موج بارشی جدید باعث آن شده تا فردا دوشنبه مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات تعدادی از استان‌ها تعطیل شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ادامه برودت هوا و موج بارشی جدید باعث ادامه تعطیلی مدارس و ادرات در برخی از استان‌ها کشور شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از افزایش 12 درصدی ترددها نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: تا مساعد شدن هوا از سفر پرهیز کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

به دنبال افزایش سرما ادارات و مدارس برخی استان‌ها در روزهای آینده تعطیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی روز‌های اخیر بارش نعمت الهی برف در بسیاری از استان‌های کشور موجب برودت هوا و افت شدید دما در این استان‌ها شده است؛ بر این اساس با تصمیم گیری ستاد مدیریت بحران استان و استانداری‌ها، در اغلب استان‌ها مدارس، ادارات و بانک‌ها در روز یشنبه 25 دی ماه تعطیل و یا دورکار شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همه مدارس ابتدایی استان زنجان فردا در دو شیفت صبح و عصر تعطیل بوده و شروع کار ادارات نیز از ساعت 9:30 خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیش از 90 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به نفوذ اندیشه سند آموزش 2030 در سند تحول دولت سیزدهم در آموزش و پرورش واکنش نشان دادند. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم پیرو تدوین و انتشار سند تحول دولت مردمی، بعنوان امری مثبت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صبح امروز نیز شهرکرد با کمینه دمای منفی 18 درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین مرکز استان در کشور به ثبت رسید.

وب‌گاه فرارو

امروز زابل در شمال سیستان و بلوچستان سردترین روز خود در 15 سال اخیر را با دمای 11.2- درجه سلسیوس تجربه کرد که سومین یخبندان شدید این شهر در حدود 60 سال اخیر به شمار می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بارش برف و باران و برودت هوا هم چنان در کشور ادامه دارد و به گفته مسوولان هواشناسی کشور شاهد تداوم بارش در نقاط مختلف کشور خواهیم بود.

خبرگزاری دانا

دور رفت رقابت های لیگ برتر بسکتبال باویلچر باشگاه های کشور در استان زنجان برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا رحمان نیا به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف تا قسمتی بوده ولی از بعد از ظهر بر میزان پوشش ابرها افزوده می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه درفتنه اخیر 17 پرچم تجزیه طلب علیه ایران بلند شدند، گفت: نقاط ضعفی داریم که دشمن به دنبال بزرگنمایی این مشکلات است و هدف دشمن از این کار پنهان کردن نقاط قوت کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افزایش بارش نعمت الهی برف در تعدادی از استان‌های کشور طی روزهای اخیر و چند روز آینده موجب برودت هوا و افت شدید در این استان‌ها شده است و بدین سبب بر اساس تصمیم استانداری ها، برخی ادارات و سازمان، بانک‌ها طی امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه تعطیل شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: افزایش بارش نعمت الهی برف در تعدادی از استان‌های کشور طی روزهای اخیر و چند روز آینده موجب برودت هوا و افت شدید در این استان‌ها شده است و بدین سبب بر اساس تصمیم استانداری ها، برخی ادارات و سازمان، بانک‌ها طی امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه تعطیل شدند.