یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است. طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2483 ترددشمار فعال در محور‌های...

خبرگزاری تسنیم

مشکلات شرکت ریسندگی و بافندگی "کوکما" با مشارکت دادگستری کل استان تهران برطرف و مطالبات کارگران و همچنین مطالبات بانک‌های ملی و صادرات از این شرکت پرداخت شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مشکلات شرکت ریسندگی و بافندگی کوکما با مشارکت دادگستری کل استان تهران برطرف شد. قوه قضاییه برای تحقق بخشی به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، افزایش امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع تولید و مبارزه با مفاسد اقتصادی همه ظرفیت و توان خود را به میدان آورده تا مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران را برطرف کند. حجت الاسلام والمسلمین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قوه قضاییه برای تحقق بخشی به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، افزایش امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع تولید و مبارزه با مفاسد اقتصادی همه ظرفیت و توان خود را به میدان آورده تا مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران را برطرف کند.

خبرگزاری دانا

مدیر کل سازمان حج و زیارت استان زنجان با اشاره با جزئیات ثبت نام مشمولان حج 1402 گفت: بیش از 10 هزار نفر در استان زنجان دارای فیش حج تمتع هستند که تا 1386 ثبت نام کرده اند.

خبرگزاری دانا

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان ستاد توسعه بیمه اجتماعی روستائیان تشکیل شد گفت: هدف از تشکیل ستاد افزایش اطلاع رسانی و تحت پوشش قرار گیری افراد مشمول؛ در صندوق اجتماعی است.

خبرگزاری دانا

رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه رهاسازی زباله مهم‌ترین عامل ورود حیوانات درنده از جمله گرگ و گرگاس به محیط زندگی انسان است، گفت: پرورش توله‌های گرگاس تخلف است و برخورد قانونی در پی دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر طی 9 سال اخیر در بخش مسابقه بزرگ صحنه‌ای؛ سهم مهمی از آثار خود را از میان خیل تولیدات هنرمندان تئاتر سراسر کشور که در جشنواره‌های تئاتر استانی حضور داشته‌اند انتخاب می‌کرد، اما امسال همزمان با برگزاری چهل‌ویکمین دوره این رخداد و بعد از 9 سال فاصله به سبب برگزار نشدن جشنواره تئاتر فجر مناطق که از آثار برگزیده جشنواره...

خبرگزاری دانا

وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از اهداف راه و شهرسازی؛ مردمی سازی ساخت و ساز مسکن است و اگر این امر انجام شود مردم در این راستا پیشتاز خواهند بود.

خبرگزاری دانا

خط پیروزی گفتمان مقاومت در برابر گفتمان تسلیم، خطی است که از سیره سیاسی حضرت فاطمه (س) به جا مانده است و ایشان نمود بارز ولایت پذیری در هر شرایطی هستند.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت اسکی استان زنجان با بیان اینکه اگر بارش برف در استان خوب باشد کلاس‌های آموزشی 8 استان به میزبانی زنجان برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری فستیوال‌های مختلف و مسابقات انجام‌شده است.

خبرگزاری دانا

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه به اندازه 7 روز تا یک ماه سوخت جایگزین توسط صنایع ذخیره شده است، گفت: به دلیل ذخیره کافی سوخت در استان در صورت قطعی گاز هیچ مشکلی از بابت تامین سوخت صنایع نخواهیم داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: برخورد رخ به رخ یک دستگاه پژو 405 با آمبولانس در مسیر در زنجان به بیجار 2 کشته و 2 مصدوم بر جای گذاشت.

خبرگزاری دانا

سلیمانی نژاد با اشاره به اعمال محدودیت مصرف گاز در 48 واحد صنعتی گفت: ادارات پر مصرف نیز در صورت عدم رعایت الگوی مصرف با قطعی گاز مواجه خواهند شد.