یک‌شنبه 8 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی از شهروندان خواست تا به هشدارها و توصیه‌های پلیس در رابطه با پیشگیری از وقوع کلاهبرداری توجه کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با تحقق برنامه‌های پیش بینی شده در بخش گازرسانی، زنجان به جمع استان‌های سبز کشور می‌پیوندد.

خبرگزاری دانا

در میزگرد موج رسا موضوعات مختلفی در خصوص شخصیت و خدمات حاج قاسم در جبهه مقاومت مطرح شد.

خبرگزاری مهر

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر با اشاره به بحران مالی در این جمعیت گفت: بودجه مورد نیاز هلال‌احمر در سال 1402 حدود 100 هزار میلیاد تومان است.

وب‌گاه عصر ایران

60 الی 70 درصد مصارف هلال احمر از بودجه خودش تامین می‌شود و 30 درصد بودجه آن دولتی است.

وب‌گاه 55 آنلاین

استخدام شدن در آموزش پرورش ساده شد در ادامه با ما همراه باشید

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جهت گیری‌ها و هدفگذاری‌های جدیدی پیرامون جذب و هدایت سرمایه گذاری و توسعه صنعتی در استان زنجان انجام شده که افق‌های روشنی را در این بخش ترسیم می‌کند و شکوفایی اقتصادی استان را در پی دارد.

خبرگزاری دانا

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه میزان بارندگی در استان به میزان بیش از 39 درصد نسبت به بلندمدت کاهش یافته است گفت: اما بحث جیره‌بندی آب مطرح نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس فتا استان زنجان از شناسایی و دستگیری فردی که با دسترسی به عکس‌های خصوصی بانوی جوان با عنوان روان‌شناس قلابی قصد مزاحمت و اخاذی از وی را داشت، خبر داد.

خبرگزاری دانا

معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران با بیان اینکه تمایل برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران بالا رفته است، گفت: کشورهای همسایه و سایر کشورها همچون چین، هند، روسیه تمایل به همکاری با ایران در حوزه های مختلف دارند.

وب‌گاه فرارو

زن جوان در اظهارات خود گفت از طریق فضای مجازی با شخصی به ظاهر تحصیل‌کرده در حوزه روان‌شناسی آشنا و پس از مدتی چت و گفتگو پیرامون وضعیت زندگی خود، عکس‌های شخصی خود را برای او ارسال کرد که سرانجام آن فرد با تهدید انتشار تصاویر خصوصی، درخواست پول نقد کرد.

خبرگزاری دانا

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اعمال محدودیت 50 درصدی مصرف گاز در صنایع استان زنجان گفت: شرکت گاز از برخی صنایع دارای مطالباتی است که با تعامل ایجاد شده این مطالبات تقسیط خواهد شد.

خبرگزاری دانا

کارشناس نظامی و چهره شناخته شده جبهه مقاومت با اشاره به اقدامات دولت قبل و غرب گرایان در جهت خلاف منافع کشور، اظهار کرد زمینه نارضایتی مردم و گمراهی نوجوانان و جوانان برای به اغتشاش کشیدن کشور در دولت قبل چیده شد.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل صمت استان زنجان با بیان این که رفع مشکلات صنایع استان، عزم جدی و همراهی تمامی مسئولان استانی را می‌طلبد افزود: 20 درصد از واحدهای صنعتی استان در شهرستان ابهر مستقر هستند که 35 درصد از اشتغال‌زایی کل استان را به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران روز شنبه در جریان سفر خود به زنجان از چند واحد تولیدی این استان بازدید کرد.