یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانا

فرمانده کل انتظامی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد فتنه قومی و مذهبی در ایران است اما شکست خورده و خواهد خورد گفت: اگر مدافعان حرم نبودند ما حادثه ای که در حرم احمد بن موسی در شیراز رخ داد را بیشتر از این ها می دیدیم.

خبرگزاری دانا

اجلاسیه 121 شهید نیروی انتظام قم شامگاه 22 آبان در سالن همایش های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

خبرگزاری مهر

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه دشمن تمام قوای خود را در جنگ ترکیبی به میدان آورده است، گفت: دشمن همه ابزارآلات خود را پای کار آورده تا یک ایران قوی و عزت‌مند شکل نگیرد.

وب‌گاه عصر ایران

سردار حسین اشتری: اگر مدافعان حرم نبودند حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، در نقاط دیگر کشور نیز تکرار می شد، تروریست ها علاوه بر حرم شاهچراغ نقشه های دیگری نیز داشتند که با هوشیاری عوامل اطلاعاتی ناکام ماندند.

وب‌گاه الف

فرمانده فراجا گفت: حوادث اخیر کشور برنامه ریزی شده و یک جنگ ترکیبی بود و دشمنان با تمام توان وارد میدان شدند تا ایران قوی را تضعیف کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کشور در اجلاسیه نهایی بزرگداشت شهدای فراجا استان قم که امشب در باغ موزه دفاع مقدس و در راستای کنگره ملی شهدای قم برگزار شد با اشاره به اینکه در دفاع مقدس رزمندگان و مردم قم در لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) نقش مهمی را ایفا کردند، گفت: این لشکر در اکثر عملیات‌ها خط‌شکن و سرنوشت‌ساز بود و شهدای زیادی را تقدیم کرد. وی...

خبرگزاری مهر

قم - فرمانده فراجا گفت: حوادث اخیر کشور برنامه ریزی شده و یک جنگ ترکیبی بود و دشمنان با تمام توان وارد میدان شدند تا ایران قوی را تضعیف کنند.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، همسایه‌ها در 48 ساعت گذشته از خانه موردنظر صدای درگیری نشنیده‌اند و پاسپورت همسر مقتول در حالی که تلفن همراه وی از دسترس خارج شده است، گم شده که همین موضوع شک تیم جنایی را به همسر این زن برانگیخت.

خبرگزاری دانا

به مناسبت سالروز وفات حضرت موسی مبرقع (ع)، محفل ادبی و شعری با اجرای نجم الدین شریعتی در حرم این امامزاده واجب التعظیم برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

شهردار قم با اشاره به ارائه 80 نوع خدمت در حوزه ایثار و شهادت در شهرداری قم گفت: تاب آوری ایران اسلامی در برابر استکبار به واسطه فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ موجب شد تا انقلاب استوار باقی بماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردی که در پی قتل همسرش در برج مسکونی در تهران ناپدید شده بود، بازداشت شد.

خبرگزاری دانا

دبیر کل کنگره ملی شهدای استان قم با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند نام و یاد شهدا باید زنده بماند، گفت: قم به عنوان مرکز و مادر انقلاب معرفی شده است و تاثیری بسیاری در مقاطع مختلف تاریخ داشته است.

خبرگزاری دانا

رئیس کمیته خانواده شهدا و ایثارگران کنگره ملی شهدای استان قم با اشاره به اینکه هر هفته 150دیدار توسط 30اکیپ صورت گرفته است، گفت: بیش از 11هزار دیدار با خانواده شهداو ایثارگران توسط ستاد کنگره صورت گرفته است.

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با اشاره به اینکه کنگره ملی 6090 شهید استان قم در مسجد مقدس جمکران با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می شود، گفت: مسئولین خوراک مناسب را درقالب برنامه های فرهنگی مانند فصل شیدایی به مردم ارائه دهند.

خبرگزاری تسنیم

مرد میانسال که با ضربات مهلک چاقو همسرش را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.