دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانا

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قم از توزیع هوشمند کودهای شیمیایی یارانه ای در استان قم خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم گفت: 98 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط هوایی و زمینی طی یک سال گذشته در این استان احداث شده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: از میان 133 هزار متقاضی ثبت نام شده در سامانه جامع مسکن، بیش از 92 هزار متقاضی در مرحله ششم و در دوره دولت جدید ثبت نام کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امور مجلس رییس جمهور به تیتر و برداشت نادرست برخی رسانه‌ها از سخنانش در پاسخ به دغدغه دانشگاهیان استان قم واکنش نشان داد.

وب‌گاه گسترش

معاون امور مجلس رییس جمهور به تیتر و برداشت نادرست برخی رسانه‌ها از سخنانش در پاسخ به دغدغه دانشگاهیان استان قم درباره اقدام ناصواب دولت سابق در کاهش سطح دانشگاه حضرت معصومه به دانشکده و ادغام برخی دانشگاهها مانند دانشگاه نرجس رفسنجان واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانا

کارشناس ارشد کشاورزی با اشاره به بی اعتمادی کشاورزان به مشاوران باتجربه و حاذق براساس مشاوره های غلط گذشته برخی از افراد، گفت: با توجه به تغییرات اقلیم باید کاشت محصول در قم و توابع بر اساس اقلیم و شرایط منطقه باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور مجلس رییس جمهور به تیتر و برداشت نادرست برخی رسانه‌ها از سخنانش در پاسخ به دغدغه دانشگاهیان استان قم درباره اقدام ناصواب دولت سابق در کاهش سطح دانشگاه حضرت معصومه به دانشکده و ادغام برخی دانشگاهها مانند دانشگاه نرجس رفسنجان واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس هیات دوومیدانی قم از اعزام 4 دونده قمی به رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور به میزبانی تهران خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت که دولت از دانشگاه‌های تک جنسیتی حمایت می‌کند و طبق سیاست‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز باید در هر استانی حداقل یک دانشگاه تک جنسیتی وجود داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت که دولت از دانشگاه‌های تک جنسیتی حمایت می‌کند و طبق سیاست‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز باید در هر استانی حداقل یک دانشگاه تک جنسیتی وجود داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

هفدهمین دوره طرح آموزشی و تربیتی قاریان و حافظان قرآن نوجوان موسوم به "اسوه" در حالی آغاز شد که به گفته مدیران آن نیازمند حمایت و پشتیبانی از سوی دستگاه‌های متولی امور قرآنی کشور است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مسوول بسیج اساتید دانشگاه علمی کاربردی قم گفت: طی چند سال اخیر تلاش شده با برگزاری اردوهای علمی، نشست‌های تخصصی، برگزاری همایش با موضوعات روز و تشکیل جلسات انسجام بخش، امید به آینده و روحیه خودباوری را در بین اساتید تقویت شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس مرکز بهداشت قم با اشاره به اهمیت تزریق واکسن برای زائرین اربعین حسینی گفت: در جهت تسهیل و افزایش دسترسی زائرین، مرکز تجمیعی واکسیناسیون مصلی از 6 شهریورماه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: قدرت بازدارندگی ایران اسلامی به حدی است که دشمنان نظام نمی‌توانند خیال حمله به کشورمان را داشته باشند.