دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری مهر

قم - رئیس سازمان بازرسی کشور که به همراه رییس قوه قضاییه به استان قم سفر کرده، از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بازدید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مشکلات حوزه تولید به تنهایی توسط دولت رفع شدنی نیست، گفت: تولیدکننده و دولت باید در کنار یکدیگر قرار گیرند و مشکلات را رفع کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان بازرسی در جریان بازدید از انبارهای اموال تملیکی استان قم، پس از مشاهده و اطلاع از وجود بیش از دو هزار طاقه پارچه در انبار، طی تماس تلفنی با رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، بر تعیین تکلیف فوری این پرونده تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مشکلات حوزه تولید به تنهایی توسط دولت رفع شدنی نیست، گفت: تولیدکننده و دولت باید در کنار یکدیگر قرار گیرند و مشکلات را رفع کنند و اگر یکی خود را بر دیگری تحمیل کند یا یکی همکاری لازم را نداشته باشد مشکل رفع نخواهد شد.

وب‌گاه منیبان

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی شایسته قم نیست، گفت: برخی از مسائل حقوقی طولانی شده است البته که ممکن است مشکل بخاطر قوه قضاییه نباشد اما این مجموعه باید پیش قدم شود و به صورت مستمر پیگیری کند تا مشکل رفع شود.

خبرگزاری دانا

رئیس قوه قضائیه با بیان این که رونق تولید یکی از اولویت‌های اصلی نظام است، گفت: قوه قضائیه در تسهیل تولید و رونق اشتغال به‌صورت جدی ورود کرده است.

خبرگزاری مهر

قم - مدیرکل بازرسی استان قم به کمبود شدید نیروی انسانی در اداراتی همچون بازرسی، تعزیرات و ثبت اسناد و املاک استان قم اشاره و گفت: این مسئله باعث افزایش حجم کار و کاهش کارآیی شده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس دستگاه قضا است، گفت: قوه قضاییه در کمک به تسهیل فرآیند واردات و صادرات کالا، نقدینگی، بانک مرکزی و گمرک جدی است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - استاندار قم گفت: با وجود اینکه درسطح استان افراد جویای کاری وجود دارد، اما شهرک‌های صنعتی قم با مشکل کمبود کارگر روبه‌رو هستند که بخش مهمی از آن از مباحث غلط فرهنگی حاکم بر این افراد ناشی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اهتمام مسئولان برای رفع مشکلات مردم گفت: مشکلات و گرفتاری‌ها وجود دارد اما امید مردم به قوه قضاییه بیش از گذشته است و این دستاورد را باید قدردان باشیم.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: بر اساس هماهنگی های بعمل آمده و توجیه رانندگان تانکرها، با هرگونه تخلف در زمینه جابجایی و تخلیه غیرمجاز پسماندهای صنعتی در استان به شدت برخورد می شود.

خبرگزاری دانا

رئیس دستگاه قضا با اشاره به اینکه برخی مسائل و مباحثی در قم شایسته این استان نیست و باید اصلاح شود، گفت: دست متجاوزان به حقوق مردم باید کوتاه شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس قوه قضاییه گفت: امروز همه ما در هر نهاد و منصبی یک وظیفه الهی برای قطع کردن دست متجاوزان به حقوق مردم داریم و باید دست این افراد را از هر گونه سوء استفاده‌ای کوتاه کنیم.