سه‌شنبه 8 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری تسنیم

گروه استان‌ها فرمانده کل سپاه گفت: امروز به آمریکا نگاه کنید، افسردگی، خستگی، عجز، ناتوانی و... در سیمای او و رهبرانش می‌بینید؛ اما باید این سوی صحنه را هم نگاه کرد و به ایران اسلامی با رهبری امام خامنه‌ای نگریست.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا 14 عکاس به عنوان برگزیدگان در دو بخش «آزاد» و «قم» در قالب «مجموعه‌عکس»، «تک‌عکس» و «عکاسی موبایلی»؛ از دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم؛ موفق به کسب نشان افتخار انجمن عکاسان استان قم، دیپلم افتخار و جایزه نقدی شدند.

وب‌گاه گسترش

گرد و خاک شدیدی که در روزهای اخیر از کانون های کشور همجوار وارد و موجب آلایندگی و کاهش کیفیت هوا در برخی استان ها شده است، امروز چهارشنبه نیز مدارس و ادارات در برخی از مناطق را به تعطیلی کشاند.

وب‌گاه فرارو

پدیده گردوغبار در کشور سبب تعطیلی برخی از مراکز آموزشی در روز چهارشنبه چهارم خردادماه شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نزدیک به 2 هزار مورد حیوان‌گزیدگی طی یکسال در اهواز در حالی رخ می‌دهد که گفته می‌شود درمان هر مورد گاز گرفتگی سگ بین 30 تا 40 میلیون ریال (سه تا چهار میلیون تومان) برای مردم هزینه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرلشکر سلامی در آیین تجلیل از فرماندهان گردان‌های رزمی دفاع مقدس با عنوان «قهرمانان خط شکن» گفت: این لحظات یکی از با شکوه‌ترین لحظات تاریخ اسلام و ایران است. مومنان خدا توانستند غلبه خون بر شمشیر، اسلام بر کفر و نور ایمان را در عرصه دفاع به اثبات برسانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرلشکر سلامی در آیین تجلیل از فرماندهان گردان‌های رزمی دفاع مقدس با عنوان «قهرمانان خط شکن» گفت: این لحظات یکی از با شکوه‌ترین لحظات تاریخ اسلام و ایران است. مومنان خدا توانستند غلبه خون بر شمشیر، اسلام بر کفر و نور ایمان را در عرصه دفاع به اثبات برسانند.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم با سخنرانی سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: دامداران و مرغداران و آبزی‌پروران فعال جهت دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی می‌شوند.

خبرگزاری دانا

مدیر گروه سلامت جمعیت و خانواده مرکز بهداشت استان قم گفت: خدمات قبل، حین و بعد از بارداری به مادران و خدمات به نوزادان در مراکز بهداشت قم به صورت رایگان ارائه می شود.

خبرگزاری دانا

گلزار شهدای سوم خرداد قم نشان دهنده حضور پررنگ و تاثیر گذار قمی ها در عملیات آزاد سازی خرمشهر است اولین یگان که در آزادی خرمشهر به خط دشمن رسید قمی ها بودند

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - همزمان با چهلمین سالروز غرورآفرین فتح خرمشهر، آیین عطرافشانی و غبارروبی مزار 60 شهید گلگون کفن عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس روز سه‌شنبه در گلزار شهیدان سوم خرداد قم برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم گفت: اصلاح و تعمیر خط انتقال آب قم یک کار بزرگ و شاخص بود که با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، اطمینان خاطر نسبی از بحث تامین آب در شهر قم ایجاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا استاندار قم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گفت: سوم خرداد، فرصتی برای یادآوری ایستادگی مردم در مقابل ظلم و متجاوزان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی امیرعلی عموزاده را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم منصوب کرد.