سه‌شنبه 8 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا استاندار قم گفت: عزم خود را جزم کرده‌ایم، هر آنچه را که بتوانیم و هر کاری که لازم باشد، انجام و به بهترین نحو، خدمات شایسته برای مردم انجام دهیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، زهرا پناهی روا اظهار کرد: توجه ویژه به الگو‌های بزرگ و شاخص جهان اسلام از جمله حضرت معصومه (س) برای دختران از تأکیداتی است که مقام معظم رهبری همواره به آن اشاره دارند. وی افزود: واقعا چه گزینه‌ای بهتر، والاتر و الهام بخش‌تر از ساحت مقدس حضرت معصومه (س) برای دختران امروز داریم که این...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس ستاد برنامه‌ریزی و بزرگداشت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، برنامه‌های ویژه بزرگداشت این ایام را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا برنامه «دلیرستان» ویژه خاطره‌گویی پیشکسوتان هشت سال دوران دفاع مقدس استان قم است که به تهیه کنندگی مجتبی قانونی و با همکاری کنگره ملی شهدای استان و از شبکه استانی سیمای نور پخش می شود.

خبرگزاری دانا

برخی از مردم با ارسال پیام های از عدم اتصال و لوله کشی فاضلاب در برخی از محله های قم گلایه داشتند که این موضوع را بررسی کردیم.

خبرگزاری دانا

بختیاری با اشاره به اینکه تیر سلام فرمانده به خوبی به هدف نشست گفت: اینکه دشمنان داخلی و خارجی به «سلام فرمانده» واکنش نشان دادند کاملا طبیعی است امام خمینی (ره) جمله ای به این مضمون دارند اگر دیدید جایی دشمن از شما ناراحت و عصبانی است بدانید که کار درست است.

خبرگزاری دانا

عضو شورای فرهنگ عمومی قم با اشاره به اینکه دشمن از طریق فضای مجازی در حال نفوذ در جامعه است، گفت: آسیب های فضای مجازی می تواند با آموزش و ارتقا سواد رسانه ای کاهش یابد.

وب‌گاه فرارو

پایان سال تحصیلی و شروع امتحانات دانش‌آموزان و بازار گرمی سودجویان و کلاهبردارانی که دانش آموزان را به کسب موفقیت در امتحانات بدون تلاش و مطالعه و فقط با صرف هزینه و خالی کردن جیبشان تشویق می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با نزدیک شدن به فصل گرما و افزایش شدید مصرف برق، نگرانی از شروع مجدد خاموشی‌ها آغاز شده است. متأسفانه از دهه‌های گذشته تا کنون، نظام عدالت محوری برای تعرفه‌گذاری قیمت برق شکل نگرفت و هر فرد با هر میزان مصرف این انرژی، یک تعرفه ثابت پرداخت می‌کرد. یارانه دولت به صورت مساوی، نه بر منبای عدالت پرداخت می‌شد و این مسئله باعث افزایش شدید مصرف برق در کشور...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - کارشناس مسوول واحد اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اعضای بدن جانباز قمی که پنجمین اهدای عضو ماندگار امسال است، به بیماران اهدا شد.

خبرگزاری مهر

کشور برای خودکفایی در تأمین برق، نیاز به اصلاح الگوی مصرف دارد. تهران اما به عنوان پرمصرف‌ترین مرکز استان شناسایی شده و تنها 65 درصد مردم پایتخت کم‌مصرف هستند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل محیط زیست قم گفت: روزهای پاک استان از ابتدای امسال تا هفته اول خردادماه با شیب تندی روبه کاهش است و 15 روز کاملا ناسالم و خطرآفرین بوده و قم هم اکنون از نظر آلودگی هوا با شرایطی روبه رو است که طی سال‌های گذشته هیچ‌وقت آن را تجربه نکرده بود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از برنامه استان برای احیای 64 واحد راکد صنعتی تا پایان سال جاری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - استاندار قم با اشاره به در پیش بودن ایام الله 14 و 15 خرداد گفت: از همه ظرفیت‌های دولتی و مردمی برای برگزاری باشکوه مراسم و مجالس بزرگداشت این ایام در قم استفاده شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نامه حوزه بسیج دانشجویی شهید دیالمه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران به دکتر ساداتی‌نژاد - وزیر جهادکشاورزی - در خصوص شبکه‌های فساد، متمرکز بر تغییر کاربری وسیع اراضی کشاورزی به شرح زیر است: جناب آقای سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر محترم جهادکشاورزی سلام علیکم. در سال‌های اخیر، شبکه‌های فساد، متمرکز بر تغییر کاربری وسیع زمین‌های کشاورزی با...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حادثه واژگونی یک خودرو در جاده جنت‌آباد قم 2 خانم 55 و 25 ساله و یک نوزاد یک‌ماهه دختر به علت شدت جراحات در دم جان باختند و یک نفر مصدوم شد.