سه‌شنبه 8 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درگیری مسلحانه بین ماموران پلیس ناجای قم با قاچاقچی موادمخدر، منجر به دستگیری وی و فوت یک شهروند شد.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا نخستین روز از ماه ذی‌القعده سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)، روز دختر نامیده شده است، به همین مناسبت پای سخنان تعدادی از دختران استان قم نشستیم و به حرف‌ها و دغدغه‌هایشان گوش دادیم.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از درگیری مسلحانه بین ماموران این فرماندهی با قاچاقچی موادمخدر و دستگیری وی و فوت یک شهروند در این درگیری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - کلنگ ساخت دبیرستان امام رضا (ع) عصر چهارشنبه با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در منطقه پردیسان شهر قم به زمین زده شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجوامام یوسف نوری عصر امروز در مراسم جشن دختران آفتاب که در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با تبریک روز دختر به تمام دختران ایران اظهار کرد: اگر بخواهیم شکوفایی تمدن نوین اسلامی را شاهد باشیم چاره‌ای نداریم تا دختران آینده ایران حضور مؤثری در شکوفایی این تمدن داشته باشند. وی گفت: آنچه ما در نظام تعلیم و تربیت به آن ملزم هستیم تربیت نسل آینده بر اساس...

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش‌وپرورش عصر امروز در سفری یک‌روزه باهدف بررسی مسائل آموزش و پرورش قم به این استان سفر کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: امکانات و زیرساخت‌های ورزشی و تحرک برای بانوان در استان قم بسیار محدود است و انتظار می‌رود مسوولان استانی در آماده‌سازی و تجهیز مجموعه ورزشی تختی برای استفاده بانوان سرعت عمل بیشتری بخرج بدهند.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا وزیر آموزش و پرورش، با تاکید بر اهمیت توجه به مسایل تربیتی به ویژه در مدارس خیرساز گفت: به گونه‌ای کار کنیم که فرزندان ما نیز از «اَبرار» باشند و باید این مساله را جدی بگیریم.

خبرگزاری دانا

بعد از انتشار خبر تخلیه سرباره کوره های کارخانه ذوب فلزات شهرک صنعتی سلفچگان در مراتع قم فرماندار و مدیرکل محیط زیست استان قم جهت بازدید از برخی از صنایع فعا در شهرک صنعتی سلفچگان جهت بررسی میزان آلایندگی و شناسایی عوامل تخلیه غیرمجاز پسماندهای صنعتی در این منطقه به صورت سر زده حضور پیدا کردند.

خبرگزاری دانا

معاون امور زائران استانداری قم با اشاره پیش بینی تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائران 14 و 15 خرداد در قم گفت: تمهیدات اسکان و پذیرای در موکب ها، تمهیدات ترافیکی، تهیه ارزاق عمومی مورد نیاز استان در این ایام انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران گفت: ایران بزودی میزبان رئیس فدراسیون جهانی شنا خواهد بود و قرار است در قالب این سفر، به عنوان دومین کشور در جهان برای اجرای طرح «شنا برای زندگی، شنا برای همه» انتخاب شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو جمهوری اسلامی گفت: شهرداری‌ها در تمام دنیا بنیان ورزش همگانی هستند و آنها باید نگاه عمیق‌تری به این رشته ورزشی داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)، اورژانس زنان مجتمع خیرین سلامت در راستای سیاست جوانی جمعیت در بیمارستان فرقانی قم افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان قم روز چهارشنبه برگزار و امیر ملک محمدی با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس این هیات برای مدت چهار سال انتخاب شد.

وب‌گاه تابناک

مدیرعامل بانک ملی ایران در رأس هیأتی از مسئولان ارشد این بانک در سفری یک روزه به استان قم به منظور ارائه گزارش عملکرد و تبیین شرایط سیستم بانکی و کسب رهنمود از آیات عظام در بیت چند تن از آیات عظام ومراجع تقلید به طور جداگانه حضور یافت و با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری دانا

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه دختران ورزشکار قمی در صحنه های ملی و بین المللی حضور فعال و درخشان دارند گفت: این حضور و فعالیت با رعایت حجاب و عفاف است که مایه افتخار برای جامعه ورزش است و به وجود هزاران ورزشکار دختر قمی افتخار می کنیم.