سه‌شنبه 8 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - زمینه‌سازی برای احیا 64 واحد صنعتی، افزایش فوق العاده صادرات قم در اردیبهشت‌ماه، گسترش صنعت در قم با ایجاد واحدهای پاک، افزایش 30 درصد جوجه‌ریزی مرغ تخم‌گذار و برگزاری 100مورد برنامه روز مزرعه از اخبار هفته گذشته قم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت گرامی داشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد منتشر شد.

خبرگزاری دانا

رییس پلیس راهور استان قم با اشاره به اینکه زائران مرقد امام در مسیر رفت یا برگشت برای زیارت حرم حضرت معصومه وارد قم خواهند شد گفت: به همین منظور برای قفل نشدن ترافیک در اطراف حرم حضرت معصومه و بلوار شهید سلیمانی در ساعاتی از روز محدودیت هایی اعمال خواهد، شد از شهروندان قم درخواست داریم در این ایام از رینگ اطراف حرم مطهر تردد نکنند و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از امدادرسانی به 6 مصدوم حادثه برخورد دو دستگاه خودروی سواری در محور سلفچگان - اراک توسط امدادگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سلفچگان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - استاندار قم با حضور در محل مخازن و خطوط انتقال آب به تعدادی از روستاهای محروم حاشیه کویر مرکزی قم موسوم به خط قیام، روند اجرای این طرح را مورد بررسی قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم، با بیان اینکه 24 هزار مشترک خانگی در این استان الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند، گفت: از این تعداد بیش از یکهزار و 118 اشتراک فراتر از دو برابر الگو، مصرف می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، با بیان ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران و قیام امام خمینی (ره) گفت: وظیفه امروز ما، پاسداشت انقلاب اسلامی ایران است.

خبرگزاری دانا

ورزشکار خوش‌آتیه آذربایجان‌شرقی در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی به عنوان عضو استان قم افتخارآفرینی کرد!

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار قم از آغاز نصب کارتخوان‌های هوشمند فروش نان در نانوایی‌های قم خبر داد.

وب‌گاه الف

مجلس بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) از سوی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می شود

خبرگزاری دانا

اصحاب رسانه استان در قالب توری از تاسیسات آبفا استان بازدید کردند.

خبرگزاری دانا

پناهی با اشاره به اینکه برای حضور زائران قمی مرقد امام خمینی (ره) خودروهای عمومی در نظر گرفته شده، گفت: امکان تردد در حوزه قم برای سواری ها وجود دارد اما ممکن است در حوزه تهران محدودیت های وجود داشته باشد.

خبرگزاری دانا

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان قم گفت: هم‌زمان با دهه کرامت 35 بقعه قم میزبان برنامه‌های دهه کرامت در قم هستند.

وب‌گاه فرارو

درگیری مسلحانه بین ماموران پلیس ناجای قم با قاچاقچی موادمخدر، منجر به دستگیری وی و فوت یک شهروند شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از درگیری مسلحانه بین مأموران این فرماندهی با قاچاقچی موادمخدر و دستگیری وی و فوت یک شهروند در این درگیری خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از درگیری مسلحانه بین ماموران این فرماندهی با قاچاقچی موادمخدر و دستگیری وی و فوت یک شهروند در این درگیری خبر داد.