سه‌شنبه 8 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از وزارت آموزش و پرورش، زهرا پناهی‌روا در دومین نشست ستاد برنامه ریزی و بزرگداشت مقام شامخ حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار کرد: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و به پیشنهاد حوزه زنان وزارت آموزش و پرورش ضمن تشکیل دبیرخانه دائمی این ستاد در اداره کل آموزش و پرورش استان قم، برای اولین بار " اجلاس دختران ایران قوی " با همکاری معاونت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس ستاد برنامه ریزی و بزرگداشت مقام شامخ حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: برای اولین بار "اجلاس دختران ایران قوی" در روز چهارشنبه 11 خرداد 1401 در حرم ملکوتی حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پیکان در جاده جنت‌آباد قم، سه نفر جان باختند و یک نفر دیگر مصدوم شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دهمین نشست از هشتمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان «آینده پژوهی انقلاب اسلامی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم واندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در این نشست گفت: تصویر‌هایی از آینده انقلاب اسلامی مطرح است واینکه ما برای آینده انقلاب اسلامی...

خبرگزاری دانا

قطار سریع السیر تهران قم اصفهان علاوه بر جابجایی مسافر، توسعه حمل و نقل ریلی، کاهش مسافت و برخی موارد را دنبال دارد اما با تمام این مسائل هنوز پیگیری این پروژه در بلاتکلیفی قرار دارد و عزم جدی در تکمیل پروژه نیست و گذشت زمان باعث افزایش هزینه ها می شود.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، با حضور سید محمد هاشمی معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار مجتمع فرهنگی شهید سید مرتضی آوینی شهر قم برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا همایش گرامیداشت 4 خرداد، روز مقاومت و پایداری مردم دزفول با حضور جمعی از دزفولی‌های ساکن استان قم در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه شهید محلاتی شهر قم برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله سید محمد سعیدی، امام جمعه قم با اشاره به فروریختن ساختمانی در آبادان گفت: مسئولین در زمینه رسیدگی به مصدومان حادثه سرعت عمل داشته باشند و مسوولان این حادثه باید پاسخگو باشند.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا مدیرکل حفاظت محیط زیست قم گفت: منطقه شکار ممنوع کهک این استان با توجه به ظرفیت های بسیار زیست محیطی، نیازمند ارتقاء به سطح حفاظت شده‌است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - پدر شعر آیینی کشور با انتقاد از چاپ برخی اشعار غیرمتعارف در حوزه شعر آیینی، گفت: امروز دشمنان از همین کتاب‌های رسمی و مورد تایید وزارت ارشاد بر علیه دین و مذهب تشیع سوء استفاده می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، روز پنجشنبه طی آیینی با حضور معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معارفه شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران، گفت: مجموعه فروش این نمایشگاه 211 میلیارد تومان در دو بخش مجازی و فیزیکی بود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم گفت: خبرنگاران، اهالی فرهنگ و هنر و سایر ظرفیت‌های رسانه‌ای در خط مقدم جنگ نرم و شناختی دشمنان هستند و بار اصلی این جنگ نابرابر بر دوش اصحاب رسانه است و خبرنگاران و اهالی فرهنگ و هنر فرماندهان اصلی این جنگ هستند.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با صدور حکمی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن ذاکری رئوف را به سمت رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم منصوب کرد.

خبرگزاری دانا

بدن زن به طور معجزه آسایی با فرایند زایمان طبیعی سازگار است، برای این منظور چهار هورمون اصلی در بدن خانم ها ترشح می شود تا او را برای زایمان طبیعی آماده کند و مادر به راحتی بتواند مراحل زایمان طبیعی را پشت سر بگذارد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - کنگره چهار هزار شهید روحانی روز چهارشنبه با پیام تصویری مقام معظم رهبری، سخنرانی ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری و با حضور شماری از مسئولان کشوری، لشگری، علمای حوزه علمیه و خانواده شهدا در مصلای قدس قم برگزار شد.