جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری 3 متهم نگهداری و خرید و فروش 640 سکه عتیقه در قم خبر داد و بیان داشت: این سکه‌ها که به ادعای متهمان از کوهی در استان های غربی کشور کشف شده است مربوط به دوره افشاریه، زندیه، صفویه و قاجاریه است. کشف گنج در قم خبرساز شد. جزئیات کشف گنج، یک گنجینه ارزشمند تاریخی در قم اعلام شد. دادستان قم از کشف گنج و اشیای عتیقه دوره افشاریه، زندیه و صوفیه و قاجاریه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از مهمترین روش های پیشگیری از بیماری های واگیر دار تنفسی پوشاندان دهان و بینی در هنگام عطسه و سرفه کردن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چهارمین کنگره مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با حضور حضرت آیت الله غروی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در موسسه طلوع مهر برگزار شد. آیت الله سید محمد غروی با اشاره به آیه «وَ أَطیعُوا اللَهَ وَ رَسُولَهُ وَ لا تَنازَعُوا فَتَفشَلُوا وَ تَذهَبَ ریحُکُم وَ اصبِرُوا اِنَ اللَهَ مَعَ الصَابِرین» گفت: خداوند تبارک و تعالی می‌فرماید که از خدا...

وب‌گاه خبر آنلاین

اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در ششمین کنگره این حزب انتخاب شدند که در میان آنها چهره های شاخصی چون واعظی، نوبخت و جنتی دیده می شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ششمین کنگره حزب اعتدال و توسعه روز گذشته با حضور 900 نفر از اعضاء به صورت حقیقی و مجازی برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل حفاظت محیط زیست قم گفت: لازم است شهروندان محترم علاوه بر مهربانی با پرندگان مهاجر و عدم آسیب رساندن به آن‌ها، در صورت مشاهده این پرندگان آسیب دیده، حتما به منظور جلوگیری از انتقال بیماری نکات بهداشتی را رعایت کرده و از دست زدن مستقیم به آن‌ها پرهیز کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بر لزوم ارتقاء سطح تاب آوری صنایع و صنوف خصوصا برگشت پذیری فوری بعد از حوادث احتمالی تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «در ثنای آفتاب حُسن (تکریم کتاب‌های حضرت علامه ذوالفنون حسن حسن‌زاده آملی (ره))» به تدوین بنیاد نخبگان استان مازندران با همکاری بنیاد نخبگان استان قم منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آسمان تهران امروز بارانی شد، بارانی که اگرچه خیلی‌ها را هوایی کرد تا پای پیاده سنگ‌فرش‌های شهر را زیر نم نم بارش‌ها قدم بزنند آسمان بارانی تهران سبب‌ساز ترافیک سنگینی در معابر شهر شد، طوری‌که اگر راننده‌ای قصد داشته باشد از نواحی مرکزی شهر به سمت نقاط شمالی، جنوبی، شرقی و ربی پایتخت رانندگی کند حداقل باید 60 دقیقه پشت فرمان ماشین در انتظار باشد. علاوه بر این باز دوباره یک قطره بارون...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آسمان تهران امروز بارانی شد، بارانی که اگرچه خیلی‌ها را هوایی کرد تا پای پیاده سنگ‌فرش‌های شهر را زیر نم نم بارش‌ها قدم بزنند، اما سواره‌ها را کلافه کرد؛ ترافیک سنگینی که اگر قرار بود از حوالی مرکز تهران به‌سمت نقاط شمالی، جنوبی، غربی و شرقی رانندگی کنید حداقل باید یک ساعت در ترافیک پایتخت انتظار بکشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آسمان بارانی تهران باعث ایجاد ترافیک سنگینی در معابر شهر شد به گونه‌ای که اگر راننده‌ای قصد داشته باشد از نواحی مرکزی شهر به سمت نقاط شمالی، جنوبی، شرقی و ربی پایتخت رانندگی کند حداقل باید 60 دقیقه پشت فرمان ماشین در انتظار باشد.