جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه فرارو

می‌توان گفت که نسبت طلاق به ازدواج حدودا یک‌سوم است؛ یعنی از هر سه ازدواج یک مورد به طلاق منتهی شده است،

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: سازمان ثبت احوال کشور اخیرا آمار ازدواج و طلاق را در چهار ماهه نخست امسال در سایت خود منتشر کرده که حاوی اطلاعات جالبی است. این آمار نشان می‌دهد در این مدت تعداد 199 هزارو 724 ازدواج و درمقابل 65 هزارو 354 طلاق روی داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نسبت طلاق به ازدواج حدودا یک‌سوم است. یعنی از هر سه ازدواج یک مورد به طلاق منتهی شده است، به عبارت دیگر در مقابل هر 100 ازدواج حدود 32 مورد طلاق اتفاق افتاده است. نسبت طلاق به ازدواج حدودا یک‌سوم است. یعنی از هر سه ازدواج یک مورد به طلاق منتهی شده است، به عبارت دیگر در مقابل هر 100 ازدواج حدود 32 مورد طلاق اتفاق افتاده است. به گزارش عرشه آنلاین، «نگاهی به آمار ازدواج و طلاق» عنوان یادداشت...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: طبق سنوات گذشته، مردم انقلابی و شهیدپرور قم به مناسبت یوم‌الله 19 دی با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از دیدار مردم قم به مناسبت قیام خونین 19 دی با رهبر معظم انقلاب خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مردم قم به مناسبت قیام خونین 19 دی همانند سال‌های گذشته با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از ملاقات مردم این استان با رهبر انقلاب به مناسبت قیام 19 دی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالله مرادی مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور با اشاره به برگزاری نهمین جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب، درباره قانون چگونگی فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی، گفت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات، طبق بند 2 ماده یک قانون چگونگی فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی، جبهه‌های سیاسی، ائتلافی از احزاب دارای پروانه فعالیت هستند و به همین جهت درخواست‌های متعدد دریافت...

خبرگزاری تسنیم

دبیر کمیسیون ماده 10 قانون چگونگی فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی اعلام کرد: این کمیسیون با فعالیت 6 جبهه سیاسی به مدت یکسال موافقت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد حسن ذاکری رئوف بعدازظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت دهه میثاق با ولایت استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: در دهه بصیرت امسال بیش از 100 برنامه متنوع فرهنگی در استان قم برگزار می‌شود. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: آغاز برنامه‌های دهه بصیرت در استان قم با قرائت دعای سمات خانواده‌های معظم شهدای استان قم در 8...

خبرگزاری تسنیم

اعضای هیأت انتخاب و اسامی هنرمندان عکاس راه‌یافته به نهمین جشنواره ملی «نماز ونیایش به‌روایت دوربین» اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: در «حکمرانی اسلامی» مردم جایگاه ویژه‌ای دارند. هدف از جعل دین و اسلام برای هدایت و سعادت مردم است؛ خداوند برای مصالح و خوشبختی انسان‌ها همه انبیاء را فرستاد. همه تلاش‌ها و سازوکار‌های رسالت در خدمت به انسان است؛ بنابراین در فرآیند شکل‌گیری «حکمرانی اسلامی» و در ساختار‌ها...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، اظهار کرد: مدیرعامل یک واحد صنعتی آلاینده به یک سال حبس تعزیری محکوم و این شرکت نیز به مدت یک ماه پلمب خواهد شد، تا رفع منشاء آلودگی نیز فعالیتی نخواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: اگر تمدن ایران را به عنوان یک تمدن 7 تا 10 هزار ساله بدانیم، سابقه این حوزه به همان میزان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با فرارسیدن شب یلدا، خیرین در سراسر کشور با همکاری ادارات کل اوقاف و امور خیریه، بسته‌های یلدایی را بین نیازمندان اهداء کردند.