جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه الف

عدم توجه به بحران آب و خشکسالی در ایران، ممکن است به‌بهای نابودی کشور و تمدنی چندهزار ساله باشد و این معضل عمیق، باید اولی‌ترین مسئله ممکن برای حاکمیت تلقی شود. بر خلاف برخی تعابیر، بحران از آنچه تصور می‌کنیم، به ما نزدیک تر است!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی تا 17 آذرماه امسال به جز دو استان خراسان شمالی و گلستان بارش‌ها در سایر استان‌های کشور منفی شده است. در این استان‌ها به ترتیب بارش‌ها نسبت به دوره بلند مدت 31.2 و 10.5 درصد افزایش یافته است. بیشترین کاهش بارش در استان قزوین با 69 درصد ثبت شده است. پس از این استان قم قرار دارد...

وب‌گاه الف

عضو اجرائی هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران از اقدامات بانک برای حل برخی مشکلات زیرساختی بانک و تسهیل خدمت‌رسانی به مشتریان با راه‌اندازی نئو بانک خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

بررسی داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در 29 استان کشور نسبت به دوره بلندمدت منفی شده است.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس محیط زیست گفت: در صورتی که سد بالاخانلو آبگیری شود همانند دیگر رودخانه‌ها آبی هم از رودخانه شور به تالاب بندعلیخان نمی‌رسد و دیگر هیچ امیدی برای احیای آن وجود نخواهد داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: یک نمایندگی خودرو در قم، در 2 پرونده به دلیل ارایه نکردن خدمات پس از فروش به پرداخت هشت میلیارد و 300 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم، از کشف مواد مخدر صنعتی و نوظهور کمیکال و دستگیری دو نفر زوج جوان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

باتوجه به آنکه بخش عظیمی از منابع آب کشور، برای بحث کشاورزی استفاده می شود، این نیاز احساس می شود که الگوی کشت اصلاح اساسی پیدا کند. مسعود علویان صدر، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن بازدید از مرکز کنترل از راه دور تأسیسات، مرکز کنترل کیفیت آب و فاضلاب، سامانه تولید آب شیرین، مخازن در حال ساخت پردیسان، خط انتقال در حال احداث و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر...

وب‌گاه ورزش سه

چطور امکان دارد که به یکباره و پس از مکالمات تلفنی نماینده فدراسیون و جلسه سرپایی با وی، نظر داور چهارم به عدم زدن ضربه پنالتی تغییر پیدا میکند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون آبفای کشور با اشاره به استفاده بخش عظیمی از منابع آبی کشور در بخش کشاورزی، بر لزوم تغییر در الگوی کشت و شیوه‌های کشاورزی به منظور افزایش بهره‌وری از آب تأکید کرد.

وب‌گاه فرارو

نزدیک به 15 سال از آغاز پروژه مونوریل قم می‌گذرد و هزینه‌های گزاف اتمام از یک سو و نبود مسافر در این مسیر و فقدان توجیه اقتصادی از سوی دیگر قدرت تصمیم‌گیری را از مسوولان گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جزئیات مراسمات تشییع و ترحیم همسر آیت‌الله وحید خراسانی از مراجع تقلید، در قم و مشهد اعلام شد.

وب‌گاه الف

معاون رییس جمهور گفت: موضوع دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها در برخی موارد صحت دارد و این بر خلاف نظر دولت و مقام معظم رهبری است.

وب‌گاه ورزش سه

رقابت‌های دور رفت لیگ برتر ووشو زنان ایران برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

دور رفت رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان به میزبانی آکادمی ملی ووشو برگزار شد.