جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه خبر آنلاین

همدلی و مهربانی پیام یلدا در بلندترین شب سال است، با فرارسیدن این آیین سنتی، خیرین در سراسر کشور با همکاری ادارات کل اوقاف و امور خیریه با اهدای بسته‌های یلدایی بین نیازمندان بار دیگر قابی از انسانیت و مهربانی را در تاریخ این دیار ماندگار کردند.

وب‌گاه فرارو

آبگوشت هویج، یک غذای سنتی و خوشمزه است که بین مردم شهر قم محبوبیت دارد؛ این غذا طعم و مزه خوبی دارد و می‌تواند در وعده‌های ناهار و شام سرو شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات تنیس استان قم گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس زیر 14 سال ایران با معرفی نفرات برتر در قم خاتمه یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در 28 استان کشور نسبت به دوره بلندمدت منفی شده است. داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در 28 استان کشور نسبت به دوره بلندمدت منفی شده است. به گزارش عرشه آنلاین، بررسی داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی تا 26 آذرماه امسال به جز...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی تا 26 آذرماه امسال به جز دو استان خراسان شمالی، گلستان و مازندران بارش‌ها در سایر استان‌های کشور منفی شده است. در خراسان شمالی، گلستان و مازندران بارش‌ها نسبت به دوره بلندمدت به ترتیب 24.9 درصد، 15.9 و 1.2 درصد افزایش یافته است. بیشترین کاهش بارندگی‌ها مربوط به استان قم با...

خبرگزاری تسنیم

بررسی داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در 28 استان کشور نسبت به دوره بلندمدت منفی شده است.

وب‌گاه فرارو

از صبح امروز شاهد اختلال گسترده در شبکه توزیع سراسری سوخت بودیم که در همین رابطه مسوولان وزارت نفت اعلام کردند این مشکل، امروز برطرف می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز برای اولین بار کلینیک درمان زخم کشور به کمک فناوری پلاسمای سرد با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی کشور افتتاح شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: از صبح امروز شاهد اختلال گسترده در شبکه توزیع سراسری سوخت بودیم که در همین رابطه مسوولان وزارت نفت اعلام کردند این مشکل، امروز برطرف می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسامی پمپ بنزین های فعال در سراسر کشور توسط وزارت نفت اعلام شد. اسامی پمپ بنزین های فعال در سراسر کشور توسط وزارت نفت اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ از صبح امروز شاهد اختلال گسترده در شبکه توزیع سراسری سوخت بودیم که در همین رابطه مسوولان وزارت نفت اعلام کردند این مشکل، امروز برطرف می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح چهارشنبه 22 آذرماه حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی و تعدادی از معاونین و مدیران ارشد این نهاد در سفر به استان قم، با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه و رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کردند. رییس جهاددانشگاهی در این دیدار ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بیگناه غزه...

خبرگزاری تسنیم

در اولین روز از نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و فن‌بازار با حضور معاون علمی رئیس جمهوری و وزیر علوم از 27محصول فناورانه پارک‌های علم و فناوری و پژوهشگاه‌ها رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی میگوید پسوند محروم برای «استان هرمزگان محروم» سبب تصورات و دخالتهای اشتباه در کار تبلیغات اسلامی در این استان شده است و به عنوان مثال شهرستان بشاگرد به عنوان محروم‌ترین نقطه استان معرفی شده درحالی که این شهرستان، قوی‌ترین حوزه‌های علمیه را دارد و طلاب خوبی در این شهرستان هستند.