جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه الف

‌نخستین سفر جامع استانی تیم مدیریتی جدید بانک صادرات ایران با هدف عملیاتی کردن پروتکل نوین این بانک در بازدید میدانی از تمامی شعب و واحدهای ستادی، ارزیابی عملکرد و تبیین اهداف پیش رو، در نشستی تخصصی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، معاونان، مدیر شعب و روسای شعب و حوزه‌های مدیریت شعب استان قم به پایان رسید.

وب‌گاه الف

‌محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، یاسر مرادی عضو اجرائی هیئت‌مدیره در جریان یازید از شعب و واحدهای ستادی استان قم از محمد تقی زندیه، همکار بازنشسته، جانباز، ایثارگر و بیمار بانک در منزل وی عیادت کردند.

وب‌گاه گسترش

معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد که قرارداد پژوهشی به ارزش 60 هزار میلیارد ریال بین صنعت و دانشگاه در قالب حدود 12 هزار طرح منعقد شده است. در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان قم که در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: مقالات پژوهشی ایران از جمله مقالات پراستناد جهانی هستند و با تنها یک درصد جمعیت...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

سومین دوره «دیدار با ابرار» به همت اداره کل تبلیغات اسلامی قم و انتشارات بین الملل در این استان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان کشور روز چهارشنبه به میزبانی هیات کشتی استان قم آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته مسئولان، اجرای پروژه کروکی برخط علاوه بر حذف کروکی‌های جعلی می‌تواند در شناسایی نقاط حادثه‌خیز هم موثر باشد، پروژه‌ای که طبق وعد‌ه‌ها بناست در آذرماه افتتاح شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

صدور کروکی آنلاین، راننده محور شدن حق بیمه شخص ثالث، پرداخت خسارت واقعی به خودروهای غیرمتعارف و جبران افت ارزش قیمت خودرو در تصادفات رانندگی، روی میز تصمیم‌گیران صنعت بیمه قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر، با اشاره دانش‌های مورد نیاز در ارائه «الگوی حکمرانی اسلامی» در قالب دانش‌های اصلی؛ فقه، فلسفه، حقوق و جامعه‌شناسی و دانش‌های پشتیبان همانند؛ اخلاق و عرفان سیاسی، الهیات، اقتصاد اسلامی، مدیریت اسلامی و تاریخ گفت: دانش‌های فوق علاوه بر طراحی «الگوی حکمرانی اسلامی» باید دانش و قوانین و احکامِ چگونه حکمرانی...

وب‌گاه فرارو

رییس کل بیمه مرکزی از اختصاص 4800 تبلت به پلیس برای اجرای طرح کروکی آنلاین خبر داد.

وب‌گاه فرارو

دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به دستگیری متهمان پرداخت وام ازدواج با جعل اسناد رسمی در این استان گفت: کیفرخواست مدیر یک بانک به‌همراه همدستانش به‌دلیل پرداخت 244 فقره وام با جعل اسناد رسمی صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات بدمینتون استان قم گفت: این استان از سوی فدراسیون به عنوان میزبان برگزاری مسابقات رنکینگ بدمینتون پسران جوان کشور انتخاب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درگاه نظارت مردمی سازمان تامین‌اجتماعی به آدرس nezarat.tamin.ir در دومین روز از همایش سراسری مدیران سازمان تامین‌اجتماعی در استان قم در مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، استاندار قم و نیز معاونان و مدیران ستادی و استانی سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

براساس آمار نهایی اعلام شده از سوی ستاد انتخابات 24829 نفر ثبت نام خود برای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم را نهایی کرده اند و باید منتظر بررسی صلاحیت شان از سوی شورای نگهبان باشند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر موانع تحول را در پنج دسته اداراکی، فرهنگی، احساسی، محیطی و ذهنی برشمرد و گفت: تحول مهمترین راهبرد انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف و شرایط مطلوب است که البته با مشکلات و چالش‌های فراوانی هم روبرو است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات فوتبال استان قم گفت: تیم دلسوختگان قم نماینده این استان در فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور خواهد بود.