جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای‌اقتصاد: در نشست فعالان اقتصادی قم با رئیس بخش اقتصادی سفارت فرانسه در تهران، دو طرف با اشاره به کاهش روابط تجاری ایران و فرانسه در سال‌های اخیر و به خصوص تحت‌تاثیر تحریم، بر لزوم تقویت و بازیابی این روابط تاکید کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: رئیس سازمان فرهنگ و اتباطات قم میگوید: تقریب اگر فقط در کتاب‌ها و ژورنال‌ها بماند و به کف میدان نیاید و به درون خانه‌های هر مسلمانی نرود داعش دیگری خواهد آمد! به گفته وی دلیل این وضعیت، انحصار تقریب در میدان الهیات است و باید به فرمایش امام صادق رجوع کنیم که فرمود شما بروید در بازار در کنار هم کار کنید و در نماز جماعت همدیگر شرکت کنید...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بشیر حاجی بیگی با اعلام این مطلب افزود: استان لرستان با بیش از 35 درصد، استان خراسان شمالی با نزدیک به 17 درصد و استان چهار محال و بختیاری با نزدیک به 13 درصد، بالاترین رشد آمار اهدای خون را در این بازه زمانی به خود اختصاص داده اند. سخنگوی سازمان انتقال خون افزود: استان سمنان نیز با ثبت نزدیک به 68 درصد اهدای مستمر از آمار کل اهدای خون، از این...

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان قم اظهار کرد: از این متهم که یک خانم است، 10 سکه تاریخی نقره متعلق به دوره‌های هخامنشی، اشکانی و ساسانی و دو سکه مسی متعلق به دوره صفوی کشف و ضبط شد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: یکی از مهمترین ارکان اساسی تحول «علم و آگاهی» است، بدون علم و آگاهی و معرفت، تحول شکل نمی‌گیرد. در تحول که یک امر انسانی است، ضمن اینکه اراده انسانی لازم است، آگاهی و دانش لازم است تا معلوم شود که انسان در این تحول می‌خواهد چه کار بکند و به کجا برود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان قم از کشف 12 سکه تاریخی در یک منزل شخصی در پردیسان قم خبر داد. فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان قم از کشف 12 سکه تاریخی در یک منزل شخصی در پردیسان قم خبر داد.

وب‌گاه فرارو

یک سالن سینما در استان قم به دنبال تبلیغات نامتعارف با صدور دستورات قضایی پلمب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی تبلیغات نامتعارف یکی از سینماهای استان قم این سینما پلمپ شد. در پی تبلیغات نامتعارف یکی از سینماهای استان قم این سینما پلمپ شد. بر اساس اعلام روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، با صدور دستور قضایی این سینما پلمب شده است.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اعلام روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، با صدور دستور قضایی یک سینما در قم پلمب شده است. بر اساس اعلام روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، امروز با صدور دستور قضایی سینمای مربوطه پلمب شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: علامه میفرمودند: به جانم قسم، همانا کسی که فهم آنچه که در تمهید القواعد و شرح قیصری بر فصوص‌الحکم و مصباح‌الانس و اشارات و شفا و اسفار و فتوحات مکیه هست روزی او نشده است، فهم تفسیر انفسی از آیات قرآنی و جوامع روایه نیز روزی او نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم گفت: 12 هزار و 737 تخت اقامتی رسمی در استان قم برای پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی آماده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - طی آیینی با حضور استاندار قم 500 قطعه زمین ماده چهار قانون جوانی جمعیت در استان قم تحویل خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر شد.

خبرگزاری تسنیم

عضو تیم ملی تیراندازی گفت: سطح مسابقات خیلی بالا بود و فشار زیادی که روی ورزشکاران بود سبب می‌شد تا امتیازها زیاد بالا و پایین شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم میهن در گزارشی به شایعات علیه افغانستانی های مقیم ایران پرداخت.