جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استان مرکزی با میانگین 5.17 و استان کردستان با میانگین 6.85 به ترتیب مساعدترین و نامساعدترین محیط کسب و کار در بهار 1402 ارزیابی شدهاند.

خبرگزاری مهر

ششمین شماره و سومین دوره ویژه نامه اربعین توسط نشریه فرهنگی رسانه‌ای عطش شهریور 1402 همزمان با صفر 1445 منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری فارس در گزارشی به حضور و نقش آفرینی لاریجانی در انتخابات و تحرکات انتخاباتی اصلاح طلبان پرداخته و ادعاهایی را مطرح کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری فارس در گزارشی به حضور و نقش آفرینی لاریجانی در انتخابات و تحرکات انتخاباتی اصلاح طلبان پرداخته و ادعاهایی را مطرح کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه اصلاح‌طلب: برخی مدعی هستند که اصلاح‌طلبان تصمیم دارند انتخابات را تحریم کنند ولی این تحلیل‌ها صحت ندارد.

خبرگزاری تسنیم

بین الملل حوزه هنری انقلاب اسلامی به همت حوزه هنری استان قم و کانون هنر شیعی، موکب هنر و رسانه را در عمود785 برپا کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردی که مدعی است برای میانجیگری و آشتی دادن دوست خود با همسرش به خانه وی رفته و در یک درگیری او را کشته و جسدش را آتش زده است، در حال خروج از کشور بازداشت شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نشست انتخاباتی اصلاح طلبان استان قم با حضور مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری، حجت الاسلام سیدحسین موسوی تبریزی دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و حجت الاسلام نادی عضو شورای مرکزی مجمع در محل مجمع مدرسین قم برگزار شد.

خبرگزاری مهر

موکب هنر و رسانه توسط بخش بین‌الملل حوزه هنری انقلاب اسلامی در عمود 785 مسیر پیاده‌روی اربعین برپا شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر، جلد هفتم از مجموعه آثار «اندیشه سیاسی انقلاب اسلامی» با عنوان «آینده‌پژوهی انقلاب اسلامی» که به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر به چاپ رسیده، با حضور جمعی از اندیشمندان حوزوی، استادان دانشگاه و حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرد جنایتکاری که دوست خود را در یک درگیری کشته و جسدش را آتش زده بود در حالی که قصد خروج از کشور را داشت با همکاری پلیس اصفهان و قم دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استان تهران غربی تشکیل می شود؟ تقسیم استان تهران به کجا رسید چند سالی است که حرف از تقسیم تهران زده می‌شود. یک‌بار حرف از انتزاع ری از تهران زده می‌شود سپس حرف از تاسیس استان تهران جنوبی با مرکزیت رباط کریم به میان می‌آید، یکبار حرف از تاسیس استان تهران شرقی به نام 15 خرداد با مرکزیت ورامین زده می‌شود و حالا هم حرف از تاسیس استان تهران غربی با مرکزیت شهریار به گوش می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات بدمینتون استان قم از مشخص شدن برنامه بازی های هفته اول مسابقات لیگ های برتر زنان و مردان ایران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوروزی بیان کرد: در طرح وزارت کشور که تحت عنوان طرح ایجاد و تاسیس استان تهران غربی مطرح شده، بناست تا شهر‌های شهریار، شهرقدس، ملارد، رباط کریم، بهارستان و پرند با مرکزیت شهریار ایجاد شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: طرحی در وزارت کشور در حال بررسی است که بر اساس این طرح بناست تا استان تهران غربی با مرکزیت شهریار تاسیس شود.