جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری تسنیم

دو قاتل فراری که بعد از ارتکاب قتل از استان قم به سمت استان شیراز فرار کرده و در آنجا مخفی شده بودند صبح امروز در عملیات دستگیری بعد از درگیری مسلحانه با ماموران نوپو، از پای درآمدند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قم از ایجاد بانک اطلاعات مشاغل خانگی زنان این استان خبر داد و گفت: هدف از ایجاد این بانک اطلاعات این است که تسهیلات مشاغل خانگی بهتر و با عدالت بیشتر به دست متقاضیان برسد تا این کسب و کار ساماندهی شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چهاردهمین نشست از دهمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان «راهبرد تحول؛ ضرورت گام دوم انقلاب اسلامی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در این نشست گفت: موضوع بحث این نشست راجع به شاخص‌های تحول است. تحول...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از دستگیری متهم با وعده اعطاء وام 60 میلیونی کم بهره خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون قرارگاه طریق الحسین لیست تمامی مراکز ارائه خدمات درمانی در مسیر پیاده روی را اعلام کرد و گفت: برای اولین بار در طریق العلما ارائه خدمات درمانی فراهم شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی به تشریح مهمترین دستاوردهای بانک مرکزی در حوزه فناوری در یک سال گذشته پرداخت.

خبرگزاری مهر

قم - وزیر راه و شهرسازی گفت: یک سوم تورم کشور ارتباط مستقیمی با حوزه مسکن دارد و هر چقدر قیمت مسکن افزایش یابد شاهد بالا رفتن نرخ تورم خواهیم بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر راه و شهرسازی درخصوص فرودگاه قم گفت: مجوز ساخت فرودگاه قم صادر شده است و ما موافق این پروژه هستیم

خبرگزاری مهر

اصفهان - فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری سر گروه اصلی سارقان مسلح طلافروشی‌ها که در2 استان کشور اقدام به قتل و سرقت مسلحانه بیش از 15 کیلوگرم طلا کرده بود، خبرداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی گفت: مجوز ساخت و تکمیل فرودگاه قم از سوی ما و سازمان هواپیمایی صادر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استان تهران غربی تشکیل می شود؟ تقسیم استان تهران به کجا رسید چند سالی است که حرف از تقسیم تهران زده می‌شود. یک‌بار حرف از انتزاع ری از تهران زده می‌شود سپس حرف از تاسیس استان تهران جنوبی با مرکزیت رباط کریم به میان می‌آید، یکبار حرف از تاسیس استان تهران شرقی به نام 15 خرداد با مرکزیت ورامین زده می‌شود و حالا هم حرف از تاسیس استان تهران غربی با مرکزیت شهریار به گوش می‌رسد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

قم - وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال جاری تعداد 500 هزار قطعه زمین به منظور ساخت مسکن در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد که سهم استان قم از الحاق زمین‌های روستایی نزدیک شهرها 15 هزار قطعه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: تعیین ظرفیت پذیرش در رشته پزشکی و دندانپزشکی در کنکور سراسری هر سال پیچیده تر از سال گذشته می شود و این بار تغییرات میزان تعهد و افزایش مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به آن اضافه شد.

خبرگزاری مهر

تعیین ظرفیت پذیرش در رشته پزشکی و دندانپزشکی در کنکور سراسری هر سال پیچیده تر از سال گذشته می شود و این بار تغییرات میزان تعهد و افزایش مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به آن اضافه شد.

وب‌گاه ورزش سه

مرحله پنجم اردوی تیم ملی جودو مردان از امروز شنبه چهارم مردادماه سال 1402 آغاز شد.