جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: فرمانده سپاه استان قم از دستگیری هسته اصلی شبکه مخل امنیت استان با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام سپاه خبرداد و گفت: سازماندهی باندهای اراذل و اوباش و توزیع سلاح سرد برای بکارگیری در صحنه اغتشاشات و ساخت بیش از 400 بمب دست‌ساز از جمله اقدامات این افراد بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده سپاه استان قم گفت: سازماندهی باندهای اراذل و اوباش و توزیع سلاح سرد بین آنها جهت به‌کارگیری در صحنه اغتشاشات و ساخت بیش از 400 بمب دست‌ساز از جمله اقدامات این افراد است.

وب‌گاه الف

فرمانده سپاه استان قم از دستگیری هسته اصلی شبکه مخل امنیت استان با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام سپاه خبرداد و گفت: سازماندهی باندهای اراذل و اوباش و توزیع سلاح سرد بین آنها جهت بکارگیری در صحنه اغتشاشات و ساخت بیش از 400 بمب دست‌ساز از جمله اقدامات این افراد بوده است.

خبرگزاری تسنیم

نشست "راهبرد تحول؛ ضرورت گام دوم انقلاب اسلامی" به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دوره توانمند‌سازی بانوان طلبه بسیجی با عنوان «توانمندسازی کنشگران جهاد تبیین» از روز گذشته در سازمان بسیج مستضعفان آغاز شده و تا روز جمعه ادامه دارد. در حاشیه این برنامه خبرنگار فارس پای صحبت برخی از شرکت‌کنندگان نشست که در ادامه تقدیم می‌شود. فاطمه اسفندیاری معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران گفت: دوره توانمندسازی کنشگران...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر با اشاره به پیاده روی اربعین گفت: امام راحل فرمودند که ما هر چه داریم از محرم و صفر داریم. این شور انقلابی و این شور حسینی را محرم و صفر در ملت ایران ایجاد کرد. ما باید با محرم و صفر و عاشورا و اربعین یک «الگو و تئوری حسینی» به دنیا ارائه دهیم، تحول انقلابی، یعنی جمع میان عاشورای عاطفی و عاشورای سیاسی....

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: این استان در رقابت های پیش روی بازی های آسیایی هانگژو، هفت نماینده دارد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: پرونده یک شرکت متخلف چاپ و انتشارات در قم که با دریافت 836 هزار یورو از یک بانک دولتی به بهانه واردات کالا به کشور تعهدات خود را اجرا نکرده بود، در شعبه اول اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم رسیدگی شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات تکواندو استان قم گفت: تیم تکواندو نونهالان این استان به منظور شرکت در مسابقات کشوری این رده سنی به قزوین اعزام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در ارتباط با فراوانی وقوع تصادفات، جایگاه استان بر اساس فراوانی رتبه دهم و بر اساس نرخ وقوع، رتبه سوم کشور بود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

بررسی آمارهای رسمی ثبت شده از تولید کتاب در کشور نشان می‌دهد مردادماه امسال نسبت به سال گذشته شاهد رشد 13 درصدی تولید کتاب کودک و نوجوان بوده‌ایم و قیمت کتاب در این دوره نیز 44 درصد گران شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انتشار این تصویر از یک بیلبورد در شهر کهک (استان قم) توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خودش جلب کرده است. عبارت پایتخت کاپشن موجب شگفتی شده در واقع!

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از کسب 14 مدال توسط ورزشکاران این استان و جایگاه دوازدهمی قم در المپیاد استعدادهای برتر کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات بدمینتون استان قم در آستانه نخستین دیدار نماینده قم در لیگ برتر مردان کشور گفت: این تیم با ترکیبی از بازیکنان جوان و حتی نوجوان شکل گرفته و هدف ما از حضور در لیگ امسال کسب تجربه است.