جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه مشرق نیوز

شهید سیدروح‌الله عجمیان، کارگر روز مزد ساکن حاشیه کرج، به دست برخی افراد حیوان صفت در روز روشن در خیابان به شهادت رسید.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات تنیس روی میز استان قم گفت: نفرات تیم اعزامی این استان به مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان کشور مشخص شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات باستانی و ورزش های زروخانه ای استان قم از اعزام تیم نوجوانان منتخب کشتی پهلوانی قم به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، علیرضا نجیمی به عنوان سرپرست دفتر مدیریت زیستگاه‌ها و امور مناطق منصوب شد.

وب‌گاه عصر ایران

اما مواضع مراجع تقلید قم در قبال دولت سیزدهم به توصیه های دیروز محدود نمی شود. این چهره های عالی مذهبی در ماه های گذشته در سخنرانی های مختلف به نقد عملکرد دولت رئیسی به ویژه در حوزه اقتصادی پرداخته بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهمن در گزارشی با تیتر «توضیح به قم» به سفر رئیس جمهور به قم و نقدهای اقتصادی مراجع تقلید به رئیسی پرداخته است.

خبرگزاری مهر

اگر تغییری در سیاست‌های فعلی رخ ندهد در آینده‌ای نزدیک نه تنها به سمت بیابانی شدن حرکت خواهیم کرد بلکه دشت‌های بزرگ و تولیدی کشور نیز از چرخه خارج خواهند شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور با ذکر اقدامات مهم دولت در سامان‌دهی و منضبط کردن اقتصاد کشور گفت: اراده ما بر توسعه و پیشرفت کشور به‌رغم تهدیدها و تحریم‌هاست و دشمن نیز این پیام را از مجموعه اقدامات دولت دریافت کرده است.

وب‌گاه گسترش

یک دارنده غیرقانونی ماینرهای ارز دیجیتال در قم، علاوه بر توقیف و ضبط دستگاه‌های خود، به پرداخت 13 میلیارد ریال جزای نقدی نیز محکوم شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور 30 مرداد به منظور زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و دیدار و گفت وگو با مراجع عظام تقلید و شرکت در اجلاس روز جهانی مساجد به استان قم سفر کرد که جزییات این سفر مهم را در این بسته خبری بخوانید.

خبرگزاری مهر

قم - حجت الاسلام رئیسی برای اقامه نماز ظهر و عصر در جمع نمازگزاران مسجد جمکران حاضر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زنان قمی کفن پوش شدند و تصاویر آنان در حمایت از حجاب و محکومیت اهانت به قرآن کریم در فضای مجاز یدست به دست می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی نیازی معاون توسعه اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت با بیان اینکه امسال در استان همدان هدف گذاری ایجاد 3هزار طرح اشتغالزایی صورت گرفته است گفت: با ایجاد این سه هزار طرح اشتغالزایی اجتماع محور با کمک و همت تسهیلگران، شاهد اشتغال 5هزار نفر در این استان خواهیم بود. معاون توسعه اشتغال اجتماع محور با اشاره به اینکه شهرهای استان همدان از جمله نهاوند،...

خبرگزاری مهر

وب‌گاه مشرق نیوز

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه با برخی از علما و مراجع تقلید شیعیان در استان قم دیدار و گفتگو کرد.