جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه عصر ایران

در طرح وزارت کشور که تحت عنوان طرح ایجاد و تاسیس استان تهران غربی مطرح شده، بناست تا شهر‌های شهریار، شهرقدس، ملارد، رباط کریم، بهارستان و پرند با مرکزیت شهریار ایجاد شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم گفت: برای ایجاد سایت موزه در تپه تاریخی قلی درویش قم درخواست بودجه کرده ایم و فاز یک آن 60 میلیارد ریال اعتبار می خواهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام موسوی متقی گفت: تکریم زائران، اولویت اول موکب امامزادگان استان قم در این شهر بوده و موکب تحقق تکریم زائران به بهترین شکل شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر در چهاردهمین نشست از دهمین دوره کرسی‌های آزاد اندیشی با عنوان «راهبرد تحول؛ ضرورت گام دوم انقلاب اسلامی» عناوین شاخصه‌های «تحول راهبردی» در انقلاب اسلامی را برشمرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران از تصویب الحاق اراضی 4 شهر برای اجرای نهضت ملی مسکن در شورای عالی شهرسازی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: در شهر قم به‌طور تقریبی روزانه دو میلیارد تومان برای رفت‌وروب و نگهداری شهر هزینه می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه توجه بیشتری به مناطق کم‌برخوردار داریم، تصریح کرد: تلاش داریم از مناطق برخوردار کسب درآمد داشته باشیم و در مناطق محروم خرج کنیم.

وب‌گاه فرارو

در پی وقوع یک فقره قتل در استان قم و متواری شدن قاتل و همدستش به شیراز، ماموران انتظامی قم با اخذ نیابت قضایی به پلیس اگاهی فارس مراجعه کردند و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عذرخواهی فرمانده انتظامی فارس از ساکنین یکی از محله‌های شیراز به خاطر درگیری مسلحانه پلیس که در این درگیری قاتل و برادرش پس از حدود 2 ساعت درگیری مسلحانه در شیراز کشته شدند. این قاتل در مردادماه سال جاری، همسر خود را در استان قم به قتل رسانده بود. منبع: ایرنا

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی وقوع یک فقره قتل بعد از درگیری مسلحانه دو ساعته در شیراز قاتل و برادرش به هلاکت رسیدند.

وب‌گاه فرارو

ماموران نوپو با رصد اطلاعاتی، مخفیگاه این دو قاتل را در شیراز شناسایی می‌کنند و صبح امروز عملیات ضربتی دستگیری آن‌ها اجرا می‌شود؛ در این عملیات هر دو قاتل با پلیس درگیر می‌شوند و به سمت نیرو‌های نوپو شلیک می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم، با بیان اینکه یکی از رویکردهای این نهاد برنامه‌ریزی و تلاش باهدف ساخت دانشگاه تراز اسلامی است، گفت: با اقدامات انجام‌شده تعامل و هم افزایی بین سپاه استان و دانشگاه‌های قم افزایش می‌یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دو قاتل فراری که به استان فارس فرار کرده و در آنجا مخفی شده بودند صبح امروز در عملیات دستگیری بعد از درگیری مسلحانه با مأموران نوپو، از پای درآمدند.

خبرگزاری تسنیم

طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بانک مسکن 547 واحد آماده نهضت ملی مسکن افتتاح شد.