جمعه 4 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه مجریه در سفر امروز خود به شهر مقدس قم با آیت الله سبحانی از مراجع تقلید دیدار کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون توسعه اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت گفت: با همکاری بنیادبرکت 4 هزارو 500 طرح اشتغالزایی در دو استان بزرگ کشور در قالب طرح‌های منبت کاری، سفالگری و راه اندازی کارگاه‌های ساخت قطعات خودرو ایجاد شده است.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور کشورمان صبح امروز دوشنبه به منظور زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س)، دیدار و گفتگو با مراجع عظام تقلید و شرکت در اجلاس روز جهانی مساجد در مسجد مقدس جمکران وارد استان قم شد.

وب‌گاه الف

«حجت الاسلام رئیسی» با حضور در استان قم با «آیت الله نوری همدانی» از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری مهر

قم - «حجت الاسلام رئیسی» با حضور در استان قم با «آیت الله نوری همدانی» از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه عصر ایران

عصر یکشنبه 29 مردادماه، هیئات مذهبی زنان استان قم پس از اجتماع در مصلی قدس در حرکتی با عنوان دختران زینبی، بانوان حسینی به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) حرکت کردند و علاوه بر عزاداری، در حمایت از حجاب و محکومیت اهانت به قرآن کریم شعار دادند./ ایسنا

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عصر یکشنبه 29 مردادماه، هیئات مذهبی بانوان استان قم پس از اجتماع در مصلی قدس در حرکتی با عنوان دختران زینبی، بانوان حسینی به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) حرکت کردند و علاوه بر عزاداری، در حمایت از حجاب و محکومیت اهانت به قرآن کریم شعار دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرضی الحسنه به زائرین پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنانوشت: رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرض‌الحسنه به زائران پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت، توصیه‌ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر کار جهادی و خستگی ناپذیر با روحیه امیدوارانه را چراغ راه و نصب العین حرکت مسئولان دولت عنوان کرد و با اشاره به خطر گرفتار شدن دولتمردان به افت روزمرگی، حرکت جهادی برای تحقق...

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرضی الحسنه به زائرین پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.