دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان انرژی اتمی از تأسیس رآکتور هسته‌ای جدید در شیراز خبر داد و گفت: این اقدام در جهت توسعه علوم و فنون هسته‌ای و کار تحقیقاتی، علمی و آموزشی انجام می‌شود.

وب‌گاه فرارو

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌گزارشی از مراسم ختم هوادار 17 ساله‌ای که در راه استادیوم برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان، جان خود را از دست داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده کشورمان در مسابقات ورزش‌های قدرتی روسیه موفق شد تا کُنده 180 کیلوگرمی را بالای سر ببرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستند «قانون نانوشته» پرتره محمد جعفر جعفری لنگرودی استاد برجسته حقوق، ادبیات فارسی، از قاب شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص الزام مراکز آموزشی - تحقیقاتی حوزه پزشکی به کسب مجوز از وزارت بهداشت و درمان را به این وزارت خانه ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر مرکز تعالی و پیشرفت ستادهای نماز جمعه کشور گفت: جشنواره «قلب شهر» به دنبال شناسایی و معرفی الگوهای موفق میزبانی در پایگاه‌های نماز جمعه است.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی بارش رگباری باران، رعدوبرق و تگرگ به ویژه در جاده کرج - چالوس گفت: مسافران به دلیل خطر احتمال سقوط سنگ در حاشیه این جاده توقف نکنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - موسسه تحقیقات آب اعلام کرد: حوضه آبریز خلیج‌فارس و دریای عمان با مقدار میانگین 2.5 میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای 32.7 میلی‌متر، کم‌باران‌ترین حوضه درجه 1 کشور در هفته جاری خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه در صفحه توییتر شخصی خود نوشت: اینکه گفته شده آقای زیباکلام در راه نمایشگاه کتاب تهران بازداشت شده، صحت ندارد. صادق زیباکلام به دادسرا احضار و احکام قطعی پرونده‌هایش اجرا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک منبع مطلع از پیدا شدن جنازه شهردار منطقه پنج شیراز در منزلش خبر داد و گفت: بررسی‌ها درباره دلیل این ماجرا در حال انجام است و احتمال خودکشی یا قتل وجود دارد. شهردار منطقه 5 شیراز به قتل رسید؟ در صحن شورای شهر شیراز اعلام شد که یکی از مدیران شهری شیراز به دست افراد ناشناس به قتل رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای گفت: بیش از 1890 اصل مقاله از 2617 چکیده مقاله به دبیرخانه ارائه شده و 253 مقاله بین‌المللی به 21 زبان بین‌المللی به کنگره ارسال شده است.

خبرگزاری دانشجو

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سنت بنیاد امام رضا (ع) برای کارسپاری به هنرمندان انقلابی قابل تقدیر است.

وب‌گاه گسترش

صادق زیباکلام که صبح امروز در مسیر نمایشگاه کتاب برای رونمایی از جدیدترین کتاب خود به نام «چرا شما را نمی‌گیرن؟» بود، دستگیر شد.

وب‌گاه الف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: یک هزار و 190 مسافر در راه مانده سه قطار مسافربری تهران _ جنوب با اعزام 30 دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان به مقصد اندیمشک و اهواز جابجا شدند.

خبرگزاری اکو نیوز