یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از افتتاح اولین مرکز رشد فناوری بالینی در پژوهشکده گوارش و کبد خبر داد و گفت: غربالگری سرطان روده بزرگ و بیماری‌های منتقله از آب و غذا توسط این پژوهشگده در حال انجام است.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 9 اردیبهشت 1403، شاخص کل بورس تهران با تنزل بیش از 20 هزار واحدی روبرو شد و به سطح 2,284,833 واحد رسید. این کاهش قابل توجه در شاخص کل بازار، به کاهش چشمگیر در ارزش کل بازار منجر شد و نشانگر کاهش اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار سهام بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس انجمن همبستگی یمنی‌های مقیم ایران (وابسته به سفارت یمن) گفت: جنگ انتشار کتاب و کتابخوانی در یمن را متوقف نکرده است. تلاش می‌کنیم در نمایشگاه کتاب تهران مهمان ویژه خوبی باشیم و فرهنگ مردم یمن را نشان دهیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران که آذرماه امسال برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد، میزان جوایز نقدی خود در بخش‌های مختلف را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر گفت: جشنواره فیلم کوثر در پنجمین دوره برگزاری خود می‌تواند باب گفتمانی را برای پاسخگویی به مسائل زنان و طرح رویکردهای متعالی انقلاب اسلامی در خصوص زن و خانواده در جامعه ما ایجاد کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاید بازی در ورزشگاه یادگارامام از خیلی جهات تفاوتهایی با دیگر مسابقات فوتبالی برای استقلال نداشته باشد اما از یک نظر تفاوت ویژه‌ای با حضور این تیم در دیگر استادیوم‌های داخل و یا حتی خارج از کشور دارد

وب‌گاه ورزش سه

به تازگی ژوزه مورایس در دومین سال حضورش در ایران مسلمان شد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از بازداشت مرد شروری که مردم را در اتوبوس با زنجیر کتک زد، خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از رایگان شدن درمان کودکان بیمه‌شده زیر هفت سال در بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تعداد 2 هزار و 35 اثر توسط دبیرخانه جشنواره بیست و نهم شعر رضوی دریافت شد که پس از 2 مرحله داوری 150 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران 40 میلیون و 350 هزار تومان معامله می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانایی آسانسوری نیست بلکه پلکانی و تدریجی به دست می‌آید. دستاوردهای 45 سال گذشته در کشور با تلاش جهادی دانشگاهیان کسب شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لحظه بازداشت اراذل و اوباش قمه‌کش بیمارستان اصفهان را ببینید اراذل و اوباشی که در بیمارستانی در اصفهان اقدام به قمه کشی کرده بودند دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی در سه حوزه ورزش‌های «دیجیتال و فیجیتال»، «رباتیک»، «فناوری و نوآوری» و در سه سطح دانشگاهی، استانی و ملی برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

اسماعیل جانعلی‌پور از ورود نخستین محموله کتاب‌های خارجی به وزن 24 تن از مقصد کشور لبنان به تهران خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راه البرز گفت: «با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور به مدت سه روز بسته است.»