جمعه 31 فروردین 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نیمه نخست دیدار صنعت نفت و پرسپولیس با برتری سرخ‌پوشان به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - رییس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان در حاشیه بازدید محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی از طرح قطب دامپروری کشور در مهدی‌شهر گفت: تکمیل این طرح به 723 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در صبحگاه پادگان دوکوهه اندیمشک ادامه داد: همانطور که مسیر کربلا به برکت خون شهدا باز شده است، راه قدس نیز به دست رزمندگان اسلام باز خواهد شد. وی ادامه داد: پادگان دوکوهه اندیمشک محلی برای پرورش رزمندگانی بود که بنیانگذاران فرهنگ مقاومت، ایستادگی و پایداری...

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، گفت: در صد‌ها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب‌دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری 2 ساله است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مادر باردار که در سیل جنوب کشور گرفتار شده بود، توسط بالگرد هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد. یک مادر باردار که در سیل جنوب کشور گرفتار شده بود، توسط بالگرد هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ روز گذشته (چهارشنبه 29 فروردین 1403)، بعد از اعلام گرفتار شدن مادر باردار در مسیر سیل، بالگرد سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به مسیر مأموریت در محور شهرستان...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران اقدامات این قرارگاه برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شکست ژاپن در نخستین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 باعث شد تا شانس برگزاری یک فینال زودهنگام بالا رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با پیگیری های انجام شده در سال گذشته دو درصد نرخ بیکاری بانوان کاهش داده شد و مشاغل خانگی رشد قابل توجهی داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از افزایش 20 درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این میدان که در قلب مجموعه تاریخی شهر اصفهان واقع شده، گنجینه‌ای بی‌نظیر از بناهای تاریخی، شاهکارهای معماری و هنر ایرانی را در خود جای داده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ میدان نقش جهان، نگین شهر اصفهان، با عظمت و شکوه خود، هر ساله گردشگران بی‌شماری را به سوی خود رهنمون می‌شود. این میدان که در دوران حکومت صفویان ساخته شده است، مجموعه‌ای بی‌نظیر از بناهای تاریخی، مساجد باشکوه، و تزئینات...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برترین نماینده اسنوکر ایران در یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان حرفه‌ای‌ها باید با رنکینگ 2 جهان رو به رو شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: بارش های اخیر در برخی مناطق جنوبی بی سابقه بوده و این بارش ها تا پایان هفته در این مناطق تشدید خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی گفت: زیرساخت‌های لازم از جمله نهال متناسب با اقلیم و پهنه‌های مورد مطالعه برای کاشت در سراسر کشور فراهم است.

وب‌گاه فرارو

عکسی از یک کاربر منتشر شده است که نشان می‌دهد در سواحل خزر چه میزان آلودگی وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی که توسط یک آرایشگاه زنانه منتشر شده، به خاطر قیمت‌های عجیب و نجومی آن در فضای مجازی به شدت بحث‌برانگیز شد. عکسی که توسط یک آرایشگاه زنانه منتشر شده، به خاطر قیمت‌های عجیب و نجومی آن در فضای مجازی به شدت بحث‌برانگیز شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ در تبلیغ یک آرایشگاه قیمت آرایش عروس به صورت vip صد و بیست میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.