پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

کاشان _ ایرنا _ رییس جمعیت هلال احمر کاشان گفت: برخورد سواری ال 90 با گاردریل در آزادراه امیرکبیر کاشان (کاشان_قم) یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت اسپانیا با هدف بازگرداندن آرامش به فدراسیون فوتبال این کشور که ماه‌ها در تلاطم بوده است، سرمربی اسبق لاروخا را به سمت ریاست کمیته نظارت بر فدراسیون فوتبال اسپانیا منصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریال حشاشین این روزها خیلی دیده شده، سریالی که به زندگی حسن صباح می‌پردازد و دستپخت مصری‌هاست. سریال حشاشین این روزها خیلی دیده شده، سریالی که به زندگی حسن صباح می‌پردازد و دستپخت مصری‌هاست.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی پرونده نیکا شاکرمی، توسط مراجع ذی‌صلاح قانونی، مشخص کرده است، مرگ او ارتباطی با اغتشاشات نداشته و صرفا نام او در آن روزها به واسطه مرگ مشکوک در لیست پروژه کشته‌سازی‌ها قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزبه چشمی با بازوبند کاپیتانی جلوتر از بازیکنان استقلال وارد چمن یادگار امام خواهد شد. روزبه چشمی با بازوبند کاپیتانی جلوتر از بازیکنان استقلال وارد چمن یادگار امام خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران درحالی مصاف بزرگ هفته برابر تراکتور تبریز را در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌کند که کاپیتان اصلی این تیم اجازه حضور در این بازی را ندارد و این روزبه چشمی است...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستند «زندگی با فلسفه»؛ پرتره‌ای درباره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه و مترجم نامدار آثار حکمی و عرفانی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال 1403-1402 اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین‌نژاد گفت: امسال تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره طنز پهلو 1129 اثر بود که در مجموع، استان تهران بیشترین آثار ارسالی را داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آمار بانک مرکزی نشان می‌دهد که تاکنون 91 درصد از متقاضیان نهضت ملی مسکن قرارداد امضا کرده‌اند که نشان از انعقاد حدود 46.2 درصد از کل قراردادها فقط در بانک مسکن و بیش از 57 درصد از کل تعهد پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در این بانک است.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون والیبال موضع جالب توجهی درباره انصراف‌های سریالی در تیم ملی دارد.

وب‌گاه فرارو

براساس این هشدار هواشناسی، از امشب در نیمه جنوبی استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال غرب کردستان، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، در برخی نقاط گرد و خاک و تگرگ رخ خواهد داد.

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان انرژی اتمی از سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران در اوایل هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد. در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران از ساخت 9500 واحد مسکونی در مناطق 18،19 و 22 با هدف ایجاد ارزش افزوده برای آینده شهر تهران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله قاچاق در پایتخت به ارزش بیش از 180 میلیارد ریال خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئول برگزاری مجامع الکترونیک سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: در سال 1402 با برگزاری 241 مجمع الکترونیک با سامانه «دیما» شاهد افزایش سه برابری تعداد برگزاری این مجامع در بازار سرمایه بودیم.