پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بهای طلا و انواع سکه امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) در بازار طلای تهران افزایش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت روز معلم، معلمان و استادان دانشگاه می‌توانند به صورت رایگان از موزه هنر‌های معاصر تهران بازدید کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شلیک ماموران پلیس در تعقیب و گریز با دو سارق یکی را زمینگیر کرد و دیگری را به کام مرگ فرستاد. شلیک ماموران پلیس در تعقیب و گریز با دو سارق یکی را زمینگیر کرد و دیگری را به کام مرگ فرستاد. به گزارش عرشه آنلاین، سالار صنعتگر، بازپرس هشتم جنایی تهران در ساعات پایانی روز یکشنبه مطلع شد یک نفر که هدف گلوله قرار گرفته بود، در اتاق عمل جان خود را از دست داده است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی یونانی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: همیشه گفته‌ام یکی از موردهایی که باعث نتیجه گرفتن می‌شود، ساختن است.

وب‌گاه عصر ایران

روستای ویدر حالا در عجیب‌ترین جای ایران واقع شده. اتفاقی که در دشت پیرامون این روستا رخ داده در هیچ‌جای ایران و شاید جهان رخ نداده باشد. تصور کنید در یک شعاع بسیار کوچک آن‌هم در دشت ممنوعه به 3 کارخانه سیمان مجوز فعالیت داده شده‌است. این یک تخلف آشکار است. معلوم نیست چه کسانی مجوز ساخت کارخانه تازه تاسیس سیمان سفید فرداد را داده است. آن‌چه مشخص است تحت هیچ شرایطی نباید این‌جا ساخته...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در آستانه روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری نشست متفاوتی در ساختمان شورای نگهبان برگزار شد و این بار معلمان و فرهنگیان به این نهاد عالی حقوقی آمدند و ضمن دیدار با طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پرداختند. آن‌ها که از ناظران انتخاباتی شهر تهران بودند، ابتکارات و خلاقیت‌هایی را که برای آشنایی...

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: در استان حدود 150 مدرسه تحت‌تأثیر فرونشست قرار گرفته‌اند که با اقدامات فنی مهندسی انجام‌شده بخش عمده آنها همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد و 42 مدرسه از روند آموزشی خارج شد.

وب‌گاه عصر ایران

شرکت توزیع برق استان گیلان امروز، 11 اردیبهشت‌ماه با صدور اطلاعیه‌ای از قطعی برق چند ساعته در برخی مناطق شهرستان‌های آستانه اشرفیه، تالش، رشت، رضوانشهر، رحیم‌آباد، لاهیجان، دیلمان سیاهکل، اسالم به منظور پاره‌ای از تعمیرات در جهت بهبود نیرو رسانی، در ساعات مشخصی از فردا، 12 اردیبهشت‌ماه خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون فنی و عمران شهرداری تهران از رایزنی با شورای تأمین تهران برای مسدود کردن مسیری برای اجرای پروژه یادگار امام خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت توزیع برق استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از قطع موقت برق برخی مناطق شهرستان‌های آستانه اشرفیه، تالش، رشت، رضوانشهر، رحیم‌آباد، لاهیجان، دیلمان سیاهکل، اسالم فردا، 12 اردیبهشت‌ماه در ساعات مشخص خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان: در استان حدود 150 مدرسه تحت تاثیر فرونشست قرار گرفته‌اند که با اقدامات فنی، مهندسی انجام شده بخش عمده آنها همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد و 42 مدرسه از روند آموزشی خارج شده که فضای برخی جایگزین شده است.

وب‌گاه ورزش سه

روزبه چشمی با بازوبند کاپیتانی جلوتر از بازیکنان استقلال وارد چمن یادگار امام خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران درباره ساخت پروژه‌های مسکونی گفت: پروژه‌های مسکونی در مناطق 18 «پروژه الغدیر» و 19 و همچنین پروژه «مریم» در منطقه 22 در قالب شهرک‌های الگو (مجموعا 9500واحد) که قرارداد آن‌ها منعقد خواهد شد. زمان تحویل پروژه‌ها حداقل سه ساله خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اپل تعدادی از کارشناسان هوش مصنوعی گوگل را در یک آزمایشگاه مخفیانه در زوریخ واقع در اروپا استخدام کرده است. قرار است این تیم کارمندان مدل ها و محصولات جدید هوش مصنوعی بسازند. اپل تعدادی از کارشناسان هوش مصنوعی گوگل را در یک آزمایشگاه مخفیانه در زوریخ واقع در اروپا استخدام کرده است. قرار است این تیم کارمندان مدل ها و محصولات جدید هوش مصنوعی بسازند. به گزارش عرشه آنلاین، با توجه به تلحیل...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده سیل در استان سیستان و بلوچستان و اعلام جرم علیه شهردار زاهدان گفت: اعلام جرم صورت گرفته در شهرستان کنارک در خصوص ترک فعل‌های منجر به وقوع سیل اواخر سال گذشته انجام شده است. اعلام جرم صورت گرفته در خصوص شهرداری زاهدان ارتباطی با وقایع منجر به سیل ندارد و در خصوص شکایت اداره کل استاندارد و مدیر کل صنعت...