پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون ارزی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: از ابتدای فروردین ماه تا دهم اردیبهشت ماه امسال، 4 میلیارد و 845 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در بازدید از ششمین نمایشگاه توانمندی‌های ایران اکسپو گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تدوین و تصویب الگوی حکمرانی دانش بنیان و فرهنگی صنایع و تولیدات با مشارکت مردم آمادگی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است. فال شمع یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای...

وب‌گاه عصر ایران

بذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران علاوه بر تایید نیمه تعطیل شدن بازار طلا در پایتخت، بر عدم توجه نسبت به درخواست‌های طلافروش‌ها جهت ایجاد تغییرات در سامانه جامع تجارت تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای امشب در نیمه جنوبی ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و کردستان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

استان تهران با اختلاف بسیار از اصفهان، کردستان و خراسان‌رضوی بیشترین تعداد زندانیان جرایم غیرعمد را به خود اختصاص داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرد عصبانی که پسر جوانی را در حین خفت‌گیری از دوستش به قتل رسانده بود به‌زودی در دادگاه کیفری تهران محاکمه خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد، زخمی که کرونا بر جمعیت شاغلان کشور وارد کرده، التیام یافته و سرانجام شمار شاغلین در مقایسه با ایام قبل از کرونا، بیشتر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بهروز افخمی برای فیلم سینمایی «کاغذ شطرنجی» به کارگردانی سیدعماد حسینی متقاضی دریافت پروانه ساخت شد.

خبرگزاری دانشجو

محرم نویدکیا، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری قبل از دیدار برابر گل گهر سیرجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اظهار کرد: کارگران و معلمان بزرگترین و بهترین اقشار جامعه هستند و به آن‌ها تبریک می‌گویم. فردا داربی استان کرمان و یک بازی فوق‌العاده مهم در پیش داریم. برای ما خیلی اهمیت دارد، چون ما اگر بخواهیم شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم، نیاز داریم بازی خوب و باکیفیت بالا انجام دهیم تا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشمندان آثاری از ماده شیمیایی سمی آرسنیک در جلد بیش از 200 کتاب از سراسر جهان یافته‌اند. دانشمندان آثاری از ماده شیمیایی سمی آرسنیک در جلد بیش از 200 کتاب از سراسر جهان یافته‌اند. به گزارش عرشه آنلاین، رنگ‌های سمی به‌کار رفته در جلد کتاب‌های قرن نوزدهم می‌توانند به مسمومیت شدید و حتی مرگ افرادی منجر شوند که به آنها دست می‌زنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی شورای نگهبان گفت: بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری، طرح عملیاتی یک روزه به صورت متمرکز در سطح استان گیلان اجرا شد، از شناسایی و دستگیری 57 محکوم متواری طی عملیات‌های جداگانه در اجرای این طرح خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ماریوس اوزونیدیس در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل مس رفسجان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: فردا انتظار بازی خوب از دو تیمی خوب را دارم. خیلی اتفاقات در بازی می‌افتد. مس رفسنجان نسبت به نیم‌فصل اول، سبک بازی‌اش را تغییر داده است و متفاوت بازی می‌کند. به همین دلیل، انتظار بازی خوب از هر دو تیم را دارم. برای ما این...

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر معتقد است در دربی کرمان هواداران فوتبال شاهد یک بازی خوب خواهند بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت اسکناس و حواله دلار و درهم در معاملات امروز (سه شنبه، 11 اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ثابت ماند، در حالی که بهای یورو افزایش یافت.