سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: مجموعه "هسا" اصفهان میزان تاب‌آوری در حوزه تعمیرات و فناوری صنعت هوایی را افزایش داده است و امروز بخش عظیمی از نیازهای قطعات صنعت هوایی کشور در این مجموعه تولید و تامین می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای المپیک آسیا طی گزارشی در صفحه انگلیسی وبسایت خود و برگرفته از گزارش اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم المپیک بر فراز ساختمان کمیته ملی المپیک ایران، این موضوع را مورد تمجید قرارداد.

وب‌گاه الف

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران از ایجاد ادارات HSE (واحد ایمنی محیط کار) در مناطق 22 گانه شهر تهران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیام جدید رهبری منتشر و قرائت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو حقوقدان شورای نگهبان قانون اساسی با تاکید بر اینکه مسئولیت جنایات داعش در سوریه و عراق از سوی گروه‌های تکفیری به عهده آمریکا است، گفت: گروهک تروریستی و تکفیری داعش مولود سیاست‌های آمریکا بود.

وب‌گاه عصر ایران

از ابتدای امسال تاکنون، این دومین تصادف جاده‌ای یوزپلنگ آسیایی در استان سمنان است؛ در حادثه نخست که ششم فروردین ماه روی داد یک قلاده یوزپلنگ ماده که سه جنین آبستن بود بر اثر تصادف در جاده میامی - سبزوار تلف شد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - تعدادی از مالباختگان یک شرکت خصوصی واگذاری خودرو با حضور مقابل ساختمان دادگستری در بندرعباس خواهان کمک قوه قضاییه برای گرفتن حق خود شدند.

خبرگزاری مهر

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: ورود گردوخاک از استان‌های همجوار به پایتخت طی روز جار رخ می‌دهد و دمای هوا هم افزایش می‌یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل اتحادیه دامداران گفت: با توجه به ازدیاد عرضه، قیمت کنونی دام نسبت به روزهای قبل کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مسابقات انتخابی در قالب اردوی آماده سازی تیم ملی اسکی روی چمن کشور در پیست اسکی چمن فندقلو نمین برگزار شد و نفرات منتخب و اعزامی تیم ملی ایران به مسابقات پیش رو از جمله مسابقات قهرمانی دنیا به میزبانی کشور ایتالیا مشخص شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با توجه به جدایی محمد عباس‌زاده از تراکتور، پاکو خمس سرمربی تی‌تی‌ها جانشین این بازیکن در خط حمله را انتخاب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

7 نمایش در بخش بین‌الملل نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری مهر

رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) گفت: در رتبه بندی موضوعی ISC 2022 از جمهوری اسلامی ایران 44 دانشگاه حضور دارند که در حوزه های مختلف موضوعی حائز رتبه شده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

768 دستگاه خودرو به ارزش 12 میلیون دلار در مسیر ترخیص از گمرک هستند.

وب‌گاه عصر ایران

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور همچنین به برنامه‌های این ستاد در روز عفاف و حجاب و هفته احیاء فریضتین اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب سنگر اول است و زندگی زن ایرانی با پوشش و عفت گره خورده و جامعه ما جامعه عفیفی است؛ به همین دلیل باید برای آن برنامه دقیق و جامع داشته باشیم.

وب‌گاه فرارو

احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از افزایش هزینه‌های حمل‌ونقل عمومی و ساخت‌وساز در پایتخت گفت: شهرداری دو ماه است لایحه برنامه‌های اجرایی و عملیاتی مدیریت شهری در کاهش تورم و افزایش تولید را ارائه نکرده است.