سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عصر ایران

شاید اگر قاآنی شیرازی کنارم بود به جای «حبذا از هوای نیشابور، که بُوَد مایه نشاط و سرور»، می‌سرود: «حبذا از هوای تبریز، که بُود چنین دل‌انگیز».

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان تهران در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان از یکی از مجموعه شرکت‌های دانش بنیان قطعات الکترونیکی خودرو بازدید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی مشگین‌شهر با اشاره به کشف مقدار قابل توجهی سکه‌های تقلبی و وجه نقد از این افراد از دستگیری یک نفر خانم و 2 نفر آقا به اتهام توزیع سکه‌های تقلبی خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ساعت کاری کارکنان و کارمندان دولت از 15 شهریور به روال اداری خود بازخواهد گشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به احتمال فراوان باید شاهد جدایی یکی از موثرترین بازیکنان استقلال و لیگ برتر در فصل گذشته از جمع شاگردان نکونام باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوان می‌گوید وقتی در جست‌وجوی کار بود مدیر یک شرکت به او تجاوز کرد و با تهیه فیلم سیاه سه سال او را آزار می‌داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «آذر» و «توران»، یوزهای آسیایی هستند که چندی پیش توسط چوپانی در زادگاهشان یعنی پارک ملی توران شاهرود پیدا شدند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دکتر علی ابراهیمی با بیان اینکه جوش‌ها به دو دسته تقسیم‌بندی می‌شوند، گفت: دسته اول، جوش‌های التهابی هستند که قرمز و ملتهب و بزرگ بوده و پوست را تخریب می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جلسه امروز مدیران چهار تیم صعودکننده به آسیا، درباره شرایط هزینه‌کرد این چهار باشگاه مباحث جدیدی مطرح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدعلی تیموری در کنگره ملی «آموزش هدفمند، مهارتی و نیازمحور» گفت: متوسط مصرف سوخت در این 17 میلیون خودرو، بالای 10 لیتر در 100 کیلومتر است. این در اقتصاد دنبا فاجعه است چون یک جای دیگر را نابود می‌کنیم. ما به کشورمان و جامعه مان ورودی خودرو داریم، خروجی نداریم. در شانگهای به ازای هر دو خودروی الکتریکال و هیبریدی که وارد می شود سه خودرو خارج می شود برعکس شهر تهران.

وب‌گاه فرارو

قرارداد قرضی وینگر بوشهری با استقلال به پایان رسید و مطابق انتظار، او امروز راهی امارات شد و بعد از ظهر به دبی رسید تا پس از سپری کردن ادامه تعطیلات تابستانی، خود را به کادرفنی جدید شباب الاهلی معرفی کرده و در دور جدید تمرینات این باشگاه حاضر شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با تولد سومین گورخر ایرانی در پارک ملی کویر، جمعیت این گونه در گرمسار به 30 راس رسید.