سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

در مسئله حجاب که مورد تاکید دین مبین اسلام است و مقام معظم رهبری هم در موارد متعدد از اهمیت آن فرموده‌اند، این نکته برجسته است که حجاب نه فقط در اسلام بلکه در تمام ادیان الهی مورد تاکید بوده و بهترین شیوه برای گسترش آن استفاده از ابزار تشویق است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حادثه واژگونی اتوبوس حامل گردشگران در چهارمحال و بختیاری از 34 نفر مسافر اتوبوس 14 نفر مصدوم شده بودند که حال هیچ کدام از مصدومان وخیم نبود و همگی سرپایی درمان شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر مکالمه تلفنی روسای جمهور ایران و روسیه و بررسی مجدد شورش واگنر‌ها در روسیه پرداخته اند.

وب‌گاه گسترش

لیست قیمت جدید انواع کامیون و کشنده وارداتی و تولید داخل در تاریخ دوشنبه 5 تیرماه 1402 توسط نمایشگاه داران کامیون تهران اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص توسعه متروی تهران گفت: در سال جاری، 12 ایستگاه جدید مترو افتتاح و بیش از 25 کیلومتر خط جدید مترو نیز به خطوط متروی تهران اضافه خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاردار ایران و سفیر عربستان در لندن دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌و‌گو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شرایطی که قیمت بلیت‌های کنسرت در ماه‌های اخیر با افزایش قابل توجهی همراه بوده، تحمیل کردن هزینه بالای پارکینگ فشار مالی مضاعفی است که بر خانواده ایرانی علاقمند به حضور در رویدادهای موسیقایی تحمیل می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار سلامی گفت: حضور هیچ مسلحی برای فتنه‌گری در این دیار قابل تحمل نیست، سرزمین در اختیار چنین کسانی قرار نمی‌گیرد، جایی که امن است پیشرفت می‌کند و رفاه در آن جای می‌گیرد و کودکان به مدرسه و جوانان به دانشگاه می‌روند تجارت رونق و کارخانه‌ها ساخته می‌شود، سرزمین‌ها آباد می‌شوند، امنیت موهبت و ودیعه الهی و نعمت خداوندی است.

وب‌گاه فرارو

یک مساله مهم این است که چرا چهره تهران آشفته تر و شلخته تر از قبل شده است؟ واقعیت این است که بخش قابل توجهی از بودجه های سالانه همواره به مساله نگهداشت اختصاص پیدا می کند اما با این حال روند رو به بهبودی در حوزه نگهداشت در این دوره مدیریت شهری شکل نگرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع جدید نساجی با انگیزه زیادی در تمرینات پیش‌فصل این تیم حضور دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به احتمال فراوان باید شاهد جدایی یکی از موثرترین بازیکنان استقلال و لیگ برتر در فصل گذشته از جمع شاگردان نکونام باشیم.

وب‌گاه ورزش سه

ریکاردو آلوز در فصل جاری نیز پیراهن تراکتور را برتن خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم هوادار گفت: اگر بخواهیم به دلار حساب کنیم، بازیکنان ایرانی قیمت خیلی بالایی ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سلامی، فرمانده کل سپاه گفت: حضور هیچ مسلحی برای فتنه‌گری در این دیار قابل تحمل نیست، سرزمین در اختیار چنین کسانی قرار نمی‌گیرد، جایی که امن است پیشرفت می‌کند و رفاه در آن جای می‌گیرد.