سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روند کاهشی قیمت انواع سکه و دلار در معاملات امروز بازار ارز و طلا، ادامه داشت.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هر گرم طلای 18 عیار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، 2 میلیون و 321 هزار تومان کشف قیمت شد و طلا در بازار نیز با کاهش 20 هزار تومانی به قیمت 2 میلیون و 349 هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان با اشاره به اهمیت توسعه و گسترش روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای آفریقایی به ویژه کشور سنگال، بر ضرورت تلاش جهت گسترش بیش از پیش مناسبات با این کشور در تمام زمینه‌ها، به ویژه ارتقای سطح همکاری‌های اقتصادی تأکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بسیاری از کارشناسان براین باورند که قطع برق چاه‌های کشاورزی اثرات نامطلوبی بر بخش تولید می‌گذارد که براین اساس کمیسیون کشاورزی مجلس خواستار خارج کردن الکتروپمپ‌های چاه کشاورزی از جدول برنامه قطع برق شده است.

خبرگزاری تسنیم

لیگ ملت‌های والیبال نشان داد تیم ملی یک مشکل ژنتیک و اساسی دارد و آن، دریافت اول است و سایر مشکلات تیم، شاخه‌های همین ایراد ژنتیک هستند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: به طور تقریبی در دوره اوج بار مصرف برق که عمدتاً در تیر و مرداد ماه سال است، با 20 هزار مگاوات کسری میان تولید و مصرف مواجه هستیم که ساعت آن نیز از 9 صبح آغاز و تا ساعت 17 ادامه پیدا می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جانشین رئیس پلیس راهور، معاینه فنی موتورسیکلت‌ها را نص صریح قانون دانست و گفت: عوامل متعددی در اجرا نشدن این قانون دخیل هستند که نیاز به بررسی و رسیدگی ریشه‌ای دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تقریبا 9 ماه از اظهارنظر فرمانده نیروی هوایی ارتش در شهریور 1401 که گفته بود خرید جنگنده های سوخو - 35 از روسیه در دستورکار نیروی هوایی است، می گذرد ولی هنوز ایران هیچ سوخویی دریافت نکرده است. چرا با وجودی که هر از چند گاهی دریافت سوخو 35 روسی به جد از سوی برخی منابع و رسانه ها مطرح می‌شود، همچنان دریافت آنها در هاله ای از ابهام قرار دارد؟ آخرین اظهارنظر درباره سوخو 35 باز از سوی امیر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناپایداری بدترین آفت برای کسب و کار است. وضعیت بد پایدار بسیار بهتر از وضعیت ناپایداری است که گاهی خوب و گاهی بد است. یکی از عوامل بی ثباتی از دست رفتن اعتماد به اصالت نهادها و فرآیندهای رسمی و جاافتاده است. برخوردهایی که این روزها با انتخابات اتاق بازرگانی ایران می‌شود، نمونه ای از چنین رفتارهایی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل سابق پرسپولیس ناگفته‌هایی از خودش، علی پروین، غفوری‌فرد، شماره 8 یاغی، علی دایی، کریم باقری، احمدرضا عابدزاده و حتی فرهاد مجیدی و کی روش را بازگو کرد.