سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

دروازه بان فصل گذشته تراکتور تبریز به گل گهر سیرجان پیوست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت داروسازی نوو نوردیسک (Novo Nordisk) که سازنده این قرص است گفته تا اواخر سال جاری برای کسب مجوز از سازمان غذا و داروی ایالات متحده اقدام خواهد کرد تا بتواند این دارو را به بازار عرضه کند.

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به رفتار غیرحرفه ای بازیکن تیم ملی ایران واکنش نشان داد و گفت: رفتار کنعانی‌زادگان در حد یک ایرانی نبود.

وب‌گاه ورزش سه

به احتمال فراوان باید شاهد جدایی یکی از موثرترین بازیکنان استقلال و لیگ برتر در فصل گذشته از جمع شاگردان نکونام باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد عباس‌زاده مهاجم و ابوالفضل رزاق‌پور مدافع فصل گذشته تراکتور با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، جدایی‌شان از این تیم را اعلام کردند.

وب‌گاه عصر ایران

زن جوانی که در یک فروشگاه لباس مشغول به کار بود و با ترفند‌های مختلف موفق شده بود تعدادی از شهروندان را فریب داده و به بهانه سرمایه‌گذاری در همین شغل و دریافت سودهای کلان، از آنها کلاهبرداری کند، دستگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به باور فعالان بازار یکی از دلایل تق و لق شدن روند معاملات تهران به دلیل نیمه تعطیل شدن بازارهای همسایه به دلیل تعطیلات عیدقربان است. در کنار این خریداران‌نسبت با اتفاقات عمان و همزمان شدن برخی از تحریم ها تا حدودی محتاط شده اند و در انتظار نتایج این نشست ها هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ارتباط مستمر وزیران با مجلس تصریح کرد، آقای وحیدی پیش از تصدی مسئولیت وزارت کشور، سوابق درخشانی در دفاع مقدس و نظام دارند و معتقدم در این قضیه، وزیر کشور و معاون سیاسی وی مظلوم واقع شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیت شریفی وزنه‌بردار دسته فوق سنگین در رکوردگیری درون اردویی تیم ملی، موفق به مهار وزنه 210 کیلوگرم در یک‌ضرب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک متخصص پوست و مو راهکار درمان جوش‌های زیرپوستی را استفاده از کرم‌های لایه‌بردار یا جراحی عنوان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آغاز ساعت کاری ادارات که برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی به ساعت 6 صبح تغییر کرده بود، به روال سابق بازمی‌گردد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه گل‌گهر به صورت رسمی از پیوستن محمدرضا اخباری به این باشگاه رونمایی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افشین پیروانی که قراردادش با باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده بود، عصر امروز بعد از مذاکره با مدیران این باشگاه، قرارداد خود را تمدید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاپیتان تراکتور بعد از پایان همکاری با این تیم، به عضویت گل‌گهر سیرجان پیوست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درخت سکویا غول پیکری که در تصویر دیده می‌شود، نمونه‌ای باشکوه بود که در زمان قطعش در دهه 1890، سن تخمینی 2600 سال داشت. سکویاهای غول پیکر (که با نام علمی Sequoiadendron giganteum شناخته می‌شود) از بزرگترین و طولانی‌ترین درختان روی زمین هستند و وجود آنها چندین هزار سال را در بر می گیرد.