سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در مقطع کنونی در سال 2023 در خارج از ایران می‌توان با قیمت زیر 20 هزار دلار محصولات کارکرده نام و نشان‌داری مثل فورد موستانگ، شورلت کامارو، مینی کوپر و فولکس واگن GTI را تهیه کرد. این قیمت تقریباً برابر با 1 میلیارد تومان است که همان محدوده قیمتی کنونی پژو 207 اتوماتیک در بازار ایران به حساب می‌آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: به احتمال فراوان باید شاهد جدایی یکی از موثرترین بازیکنان استقلال و لیگ برتر در فصل گذشته از جمع شاگردان نکونام باشیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسیدگی به پرونده سرقت از خانه‌های اعیانی در جردن از آبان‌ماه سال گذشته آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های فلسطینی از حمله پهپادهای اسرائیل به غیرنظامیان فلسطین در کرانه باختری خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران در گفتگوی تلفنی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از حاکمیت ملی روسیه حمایت می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از تصویب مجدد مصوبه تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه گل‌گهر سیرجان با انتشار تصویری، از پیوستن محمدرضا اخباری دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به این تیم خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پوتین: ما در هر صورت کودتای مسلحانه را نابود می کردیم

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بر تقویت و گسترش همکاری‌های صنعتی بین جمهوری اسلامی ایران و چین تاکید کرد و گفت: باتوجه به سوابق خوب همکاری‌های گذشته، افق مناسبی برای گسترش تعاملات فنی و اقتصادی وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دروازه بان فصل گذشته تراکتور تبریز به گل گهر سیرجان پیوست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رقیب ترامپ روی آنتن فاکس به او توهین کرد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - وزیر راه و شهرسازی فردا سه‌شنبه برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مسکن و راه و بازدید از دیگر طرح‌های عمرانی به استان اصفهان سفر می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم با وجود کارهای خوبی که انجام داده است می توانست کارهای بیشتر، بهتر و بزرگتری را به سرانجام برساند اما فرصت سوزی شد، گفت: با این حال مدال افتخار قبولی و انقلابی گری را از نایب امام زمان (عج) دریافت کرد، ممکن است مجلس مرتکب اشتباهاتی شده یا وزیری را به ناحق استیضاح کرده یا طرح و لایحه ای را به تصویب نرسانده است، ولی از ویژگی های مجلس یازدهم...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان نوشیروانی را تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

اخیراً شهرداری تهران بنرهایی با تصویر شهید بهشتی همراه با نظرات این فقیه و عالم اسلامی و انقلابی درباره حجاب در سطح پایتخت نصب کرده است که بحث برانگیز شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - باشگاه گل‌گهر سیرجان با انتشار تصویری، از پیوستن محمدرضا اخباری دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به این تیم خبر داد.