سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفته آینده شرایط سنگربان اول تیم ملی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

سرتیپ دوم بهادر اسماعیلی اظهار کرد: مرزبانان استان با اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان سوخت در نوار مرزهای آبی ساحلی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند انتقال بیش از 6 میلیون لیتر سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

خبرگزاری مهر

رویداد دیدار پس از سه روز در هتل همای تهران به پایان رسید.

وب‌گاه الف

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: کیفرخواست پرونده فوت کودک 8 ساله اهوازی پس از تکمیل تحقیقات و با دقت فراوان صادر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از دیروز (یکشنبه) تا امروز دوشنبه پنجم تیر ماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 11 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی و پنج نفر از آنها بستری شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرشاد عسکری زاده، دبیر علمی بیست و پنجمین کنگره اپتومتری ایران با عنوان این مطلب که میلیون‌ها نفر در دنیا کاهش بینایی ناشی از بیماری‌های قرنیه دارند، افزود: هنگامی که قرنیه دچار کدورت شدید و یا نازکی شدید باشد، این بیماران تحت عمل جراحی پیوند قرنیه به روش‌های مختلف قرار می‌گیرند. عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: در حال حاضر پیوند...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قاب‌هایی جدید از «آذر» و «توران» را در این خبر می‌بینید.

خبرگزاری تسنیم

محمدرضا اخباری گلر فصول گذشته تراکتور با قراردادی دو ساله رسماً به گل‌گهر سیرجان پیوست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدی تاج پس از اتمام جلسه امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از موارد دستور جلسه امروز آیین‌نامه نقل و انتقالات بود. هیئت رئیسه این بحث را تصویب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره تسریع در بررسی لایحه عفاف و حجاب گفت: قولی که از رئیس مجلس گرفته‌ام، ان شاءالله، اواخر تیرماه لایحه اصلاح‌شده را به فوریت به صحن می‌آوریم.

وب‌گاه عصر ایران

صادق جعفری چگینی بیان کرد: کیفرخواست مقصرین ومسببین حادثه صادر و پرونده جهت ادامه رسیدگی به دادگاه ارسال خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد طی 24 ساعت گذشته هیچ یک از بیماران کووید19 در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان باختگان این بیماری در عدد 146 هزار و 294 ثابت ماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ابتدای امسال یک پسربچه در کوی مدرس اهواز در چاه فاضلابی سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مربی ایتالیایی که پیش از این در کادر فنی تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز حضور داشته است به جمع مربیان تیم نساجی پیوست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: عفاف و حجاب سنگر اول است و زندگی زن ایرانی با پوشش و عفت گره خورده و جامعه ما جامعه عفیفی است؛ به همین دلیل باید برای آن برنامه دقیق و جامع داشته باشیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدافع جنوبی اسبق پرسپولیس پایان مسیر حرفه‌ای خود در دنیای فوتبال را رسما اعلام کرد.