سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برخی فوتبالیست‌های لیگ برتری با وجود درآمد چند ده‌میلیاردی، در روزهای اخیر اقدام به مظلوم‌نمایی کرده‌اند؛ نمایشی که چیزی نیست جز نمک‌پاشیدن روی زخم هوادارانی که تمام دلخوشی آنها موفقیت تیم محبوب‌شان است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان فناوری اطلاعات ایران با تمرکز بر توسعه دولت الکترونیکی و ارایه خدمات بر بستر پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در نمایشگاه الکامپ امسال حضور پیدا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: مهدی تاج از امضای تفاهم نامه با عربستان برای عدم برگزاری مسابقات آسیایی در کشور ثالث خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال نوجوانان ازبکستان با برتری مقابل عربستان به نیمه‌نهایی جام ملت‌های زیر 17 سال آسیا صعود کرد و مسافر جام‌جهانی شد.

وب‌گاه عصر ایران

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به برنامه‌های این ستاد در روز عفاف و حجاب و هفته احیاء فریضتین اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب سنگر اول است و زندگی زن ایرانی با پوشش و عفت گره خورده و جامعه ما جامعه عفیفی است؛ به همین دلیل باید برای آن برنامه دقیق و جامع داشته باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از قانون سقف بودجه گفت که این قانون فقط دست دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را بسته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سنگال در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود و برنامه‌های مورد نظر برای توسعه هر چه بیش تر روابط با داکار ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دهمین جلسه بررسی پروژه‌های پیشران پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت. محمد مخبر در این جلسه با تأکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های پیشران گفت: لازم است که روند کار با سرعت بیشتری دنبال شود تا پروژه‌ها در موعد مقرر مطابق زمانبندی به سرانجام برسد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای از ورود سامانه بارشی خطرناک «مانسون» به کشور خبر داد و نسبت به وقوع طوفان شدید، تشدید فعالیت سامانه بارشی و باران‌های سیل‌آسا، تداوم ناپایداری‌های جوی، رگبار و رعد و برق در چند استان کشور هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی 2 روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویر جدیدی از «آذر» و «توران»، یوزپلنگ‌های آسیایی در اختیار خبرنگار فارس قرار گرفته که آنها را در زادگاهشان نشان می‌دهد و حالشان هم گویا خوب است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیته داوران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: به قانون فیفا کاری نداریم و داوران و کمک‌داوران بالای 45 سال را از فهرست خارج کرده و دیگر آنها را وارد لیست نمی‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت کاری ادارات و بانک‌ها و دستگاه‌های دولتی به روال قبل بازمی گردد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در نشست با معاونان شهرهای و معماری ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها دستورالعمل طراحی و ساخت مسکن حمایتی مطابق تبصره ذیل ماده 20 قانون جهش تولید مسکن مصوب 17 مرداد 1400 که بر پایه شاخص‌های تحقق هویت، فرهنگ و سبک زندگی غنی اسلامی - ایرانی ارایه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر علیرضا صباحی‌فرد با حضور در گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س) قم، ضمن بازدید از مراکز عملیاتی و سرپنجه‌ها، با کارکنان این گروه پدافندی دیدار کرد. فرمانده نیروی پدافند هوایی در جمع کارکنان این یگان پدافندی، به نقش قدرت نظامی در تأمین امنیت پایدار کشور اشاره کرد و گفت: قدرت نظامی از پایه های اصلی قدرت ملی یک کشور است و به میزان نقشی که در بازدارندگی...