سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های پیشران، گفت: لازم است که روند کار با سرعت بیشتری دنبال شود تا پروژه‌ها در موعد مقرر مطابق زمان‌بندی به سرانجام برسد به نحوی که مردم آثار مثبت آن را احساس کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در بزرگراه شهید چمران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمید مطهری، مربی تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز در اتوبان مدرس در خودروی شخصی خود در حال عبور بود که یک موتورسوار ابتدا ضربه‌ای را به آینه خودروی او زد و وقتی مطهری قصد داشت وضعیت آینه خودرویش را بررسی کند چند فرد دیگر به او حمله‌ور شدند و گردنبند طلای او را به سرقت بردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف و سقوط یک دستگاه سواری پژو از ارتفاع پنج متری در بزرگراه شهید بابایی خبر داد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: مقرر شد طی 10 روز آینده مطالبات شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات پزشکی از بیمه سلامت پیگیری و برای پرداخت آن اقدامات لازم انجام شود.

وب‌گاه عصر ایران

سردار سلامی گفت: بزرگترین آرزوی ما خوشبختی و سعادت مردم است، بدخواه یک نفر حتی کسانی که دشمن ما هستند نیستیم؛ معتقدیم آن عده‌ای هم که فریب خورده‌اند برمی‌گردند کما اینکه افرادی هم فهمیدند که اشتباه فکر می‌کردند و برگشتند.

وب‌گاه عصر ایران

ماهایا پطروسیان: فریماه فرجامی زیبا و درخشان، کارنامه‌ات مملو از فیلم‌ها و نقش‌های ماندگار و استثنایی است... ای کاش «خودت» را آنگونه که «دوربین» و هنردوستان دوستت داشتند، دوست می‌داشتی...

خبرگزاری میزان

نماینده مردم تهران (اسلامشهر، تهران، ری و شمیرانات) در مجلس گفت: اکثریت نمایندگان مجلس در این بیانیه امروز از مواضع و نوع رفتار حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه اعلام رضایت داشتند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور درگذشت حاج محمود نوشیروانی، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر مجیب‌الرحمن، محمد و حمیداله نوشیروانی و دارنده نشان ملی ایثار را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی، برای رشد تولید و افزایش نرخ رشد کشاورزی باید به سمت کشاورزی دانش‌بنیان و افزایش بهره‌وری با تکیه بر تولید داخل و حمایت از تولیدکننده حرکت کنیم.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی به بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور اختصاص داشت و اعضای کمیسیون بر فصول امنیتی و دفاعی و سیاست خارجی این لایحه تمرکز کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - براساس اعلام منابع شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان، باشگاه رئال مادرید امیدوار است تا ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی را در تابستان سال جاری به خدمت بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس فدراسیون فوتبال از تأیید آیین‌نامه نقل‌وانتقالات در جلسه امروز هیئت رئیسه این فدراسیون خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبیرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در مراسم معارفه و تکریم فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در سنندج اظهار کرد: خداوند متعال را بسیار سپاس‌گزارم که در این روز معنوی که متعلق به شهادت حضرت امام باقر (ع) است و در این فضای سرشار از روحانیت و معنویت توفیق و افتخار حضور در این دیار را پیدا کردم. وی گفت: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای...

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: دولت سیزدهم در 2 سال گذشته افزون بر پنج هزار میلیارد ریال در بخش زیرساخت‌های تامین برق پایدار در این شهرستان هزینه کرده است و تابستان پیش رو برای دومین سال متوالی قطعی برق در مشترکان خانگی نخواهیم داشت.