دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی مازندران گفت: چهار متهم در ارتباط با تهیه و توزیع مشروبات الکلی تقلبی که منجر به فوت 2 نفر در رامسر شد، دستگیر شدند.

وب‌گاه گسترش

بورس امروز در حالی کار خود را با بازدهی مثبت به پایان رساند که همچنان شاهد خبرهای نوسانی در مسائل مهم برای سهامداران هستیم. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت طلا و سکه در روزهای گذشته روندی کاهشی را طی کرد. طلا و سکه بخریم یا نخریم؟ این سوال بسیاری از مردم است

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در بزرگراه شهید چمران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در خصوص اخبار مربوط به کشف اجساد زنان سوخته و مثله‌شده در تهران و ادعای اینکه پای یک قاتل سریالی در میان است، یک اطلاعیه صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور هیچ مسلحی برای فتنه‌گری در این سرزمین قابل تحمل نبوده و ایران جای جولان خائنان به استقلال و امنیت کشور نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس آمار گمرک ایران، در سه ماه اول امسال 241 دستگاه خودرو به ارزش 5 میلیون و 600 هزار دلار وارد کشور شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندار سراوان گفت: هوشنگ امرا، عضو شورای حل اختلاف و همچنین عضو شورای شهر سراوان که در حال عزیمت به محل کارش بود در یکی از خیابان‌های شهر توسط 2 فرد مسلح ناشناس مورد سوء قصد قرارگرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: حمایت ویژه از مروجان و استفاده از نوآوری برای حضور آنان در پهنه در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرد جوان موتورسوار در پی تصادف با اتوبوس بی‌آرتی در بزرگراه شهید چمران تهران درگذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: قیمت گوشت امروز در میادین تره‌بار اعلام شد. قیمت گوشت در روزهای اخیر به دلیل ایام عید قربان ممکن است کمی نوسان داشته باشد و این موضوع به گفته رئیس شورای تامین دام کشور مقطعی است و بعد از عید قربان قیمت گوشت کاهش می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

رشت _ ایرنا _ مهدی تارتار سرمربی فصل قبل ذوب آهن اصفهان به عنوان سرمربی جدید ملوان انتخاب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: با وجود حذف و اصلاح بندهای بخشنامه اخیر معاون سیاسی وزیر کشور درباره انتخابات، باز هم بحث‌ها حول این وزارتخانه در جریان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت برق عراق از واریز طلب ایران بابت صادرات گاز به یک صندوق اعتباری در بانک TBI این کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به عقیده جلال محمودزاده نماینده مهاباد، آنچه باعث بی‌اثر شدن برنامه هفتم توسعه شده، دولت است: لابی‌گری در دولت زیاد است و دستگاه‌های اجرایی که قدرت بیشتری دارند و وزرایی که به رییس جمهور و بدنه دولت نزدیک‌تر هستند، مصوبات بیشتری را به برنامه تحمیل می‌کنند و حافظ منافع قسمت خودشان هستند و همین باعث می‌شود که برنامه از حالت فنی خارج شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان نوشیروانی را تسلیت گفت.