دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لیست جایگاه‌های ثابت و موقت عرضه بهداشتی دام زنده در روز عید قربان در 21 نقطه شهر تهران اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون فوتبال از امضای تفاهم‌نامه با فدراسیون عربستان و برگزاری بازی‌های نمایندگان دو کشور در ایران و عربستان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه پیکان از انتخاب رسول خطیبی به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد اعلام کرد: سازمان ملل متحد سال 2024 میلادی را به منظور تاکید بر نقش شترها در حفاظت از اکوسیستم‌ها، حفظ تنوع زیستی و تأمین امنیت غذایی در مواجهه با تغییر اقلیم، به عنوان سال بین‌المللی شتر اعلام کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه از 64 مخاطره طبیعی و سوانح انسان ساز در جهان 44 موردش در کشور رخ داده است، تصریح کرد: در یک دهه اخیر سیلاب بیشترین خسارت را به اقتصاد کشور تحمیل کرد که هم جان مردم و هم دارایی های ملی و مردمی را تهدید می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معیدفر درباره تبعات بی‌ارادگی می‌گوید: حاکمیت‌ها و دولت‌ها باید خیلی از نتیجه مداخلات خود در امور زندگی مردم نگران باشند، چون مداخلاتشان بدون تردید، اعتبار، منزلت و جایگاه آن‌ها را ساقط خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مخبر با تاکید بر سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های پیشران گفت: باید روند کار با سرعت بیشتری دنبال شود تا مردم آثار مثبت آن را احساس کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: عضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران گفت: عصر امروز نمایندگان احزاب با معاون سیاسی وزیر کشور و دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب دیدار و مطالبات خود را بیان کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین اخبار و جزئیات درباره افزایش مستمری، خدمات درمانی و بیمه تکمیلی، دریافت کمک هزینه‌های مددجویی و سایر خدمات و تسهیلات برای مددجویان و معلولان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف 1400 میلیارد ریال کالای قاچاق از یک فروند شناور در بندر نخل‌تقی بوشهر خبر داد.

وب‌گاه الف

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی تصور می کنند بعد از ارتحال یکی از شخصیت‌ها، ما از آقازادگی نجات پیدا کردیم که این اشتباه است و ما حالا حالاها گرفتار پدیده آقازادگی هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

هفت صبح نوشت: مسجد نور در میدان فاطمی، چند ده متری درب اصلی وزارت کشور قرار گرفته و به قول معروف، مخصوص مراسم‌های ترحیم مربوط به سیاستمداران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در میان استان‌های کشور، کرمان با تورم 3.2 درصدی دارای بالاترین نرخ تورم ماهانه است. در مقابل، ایلام و قم با تورم 0.8درصدی و بوشهر با تورم 0.7درصدی دارای کمترین تورم ماهانه بوده‌اند. اما نکته قابل توجه این است که این کاهش نرخ تورم فقط در ایلام منجر به کاهش قیمت‌ها شده زیرا فقط در این استان تورم ماهانه گروه «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» منفی شده است. تورم ماهانه این گروه در ایلام...