دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه ورزش سه

تکلیف آخرین نیمکت لیگ برتر با انتخاب رسول خطیبی مشخص شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام ابوذر کرمی امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه دومین برنامه این دهه در روز چهارشنبه ساعت 16 در مزار شهدا با قرائت دعای عرفه دنبال می‌شود، اظهار کرد: روز جمعه ساعت 18 در چهار راه نوبهار جشن بزرگ " بهترین روز خدا " و روز شنبه هم ساعت 18 در سراب قنبر رویداد نقاشی " به رنگ غدیر " برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه چهار رویداد کشوری هم برای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت که باشگاه با مشکلات زیادی روبه‌رو است و جلوی هر کسی که بخواهد به این تیم ضربه بزند، می‌ایستد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به "بازگشت هزار و 700 میلیارد تومان به بیت المال در یک پرونده پارس جنوبی" گفت: از این قبیل مسائل در پرونده‌ها زیاد داریم و کمتر کسی از این مسائل خبردار نمی‌شود و ما هم اطلاع رسانی نمی‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی رفیعی علامرودشتی درگذشت.

خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور با بیان اینکه حضور نیروهای فرامنطقه‌ای را تهدیدی برای همه کشورهای منطقه می‌دانیم گفت: با حساسیت و جدیت تحولات در منطقه قفقاز را دنبال می‌کنیم.

خبرگزاری مهر

اصفهان - یک قلاده روباه و یک بهله جغد با گذراندن مراحل درمان و بازپروری در پارک آموزشی حیات وحش صفه در زیستگاه طبیعی کلاه‌قاضی رهاسازی شدند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

باشگاه پیکان از انتخاب رسول خطیبی به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر کشور مساله جمعیت و منابع طبیعی (آب و خاک) را از موضوعات کلیدی کشور دانست و گفت: برای احیا و حفظ آب و خاک باید قرارگاه جهادی ایجاد شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شایع‌ترین نوع بیماری کبد چرب در ایران، کبد چرب غیرالکلی است. این بیماری عمدتاً به دلایلی مانند چاقی، سوء تغذیه و دیابت به وجود می‌آید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به اینکه رکودگیری به درخواست کادرفنی صورت گرفت، گفت: مهم‌ترین رویکرد ما در فدراسیون حمایت از وزنه‌برداران آماده است و در خصوص غیبت کیانوش رستمی کادرفنی تصمیم‌گیری کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فروشنده‌های تبریزیِ دیجی‌کالا، در 73 درصد از تنوع کالاهایی موجود در این پلتفرم، محصولات آماده برای فروش دارند.

وب‌گاه عصر ایران

محسن احمدی مدیر عامل و رییس هیات مدیره هلدینگ کسب کار سبا در نشست مدیران عامل شرکت های تابعه سبا اعلام کرده است که قصد دارد با توجه برگزاری مجمع دوره دو ماهه منتهی به 30/11/1401 این شرکت در روزهای آتی با این هلدینگ خداحافظی کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: مصوبات شورای اجتماعی اشتغال از برکات دولت سیزدهم است و رئیس جمهور هم رویه حمایتی و قابل تقدیری داشته است به گونه ای که همواره نگاه ویژه ای به مصوبات حوزه نهادهای حمایتی در شورای عالی اشتغال دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فروشنده‌های تبریزیِ دیجی‌کالا، در 73 درصد از تنوع کالاهایی موجود در این پلتفرم، محصولات آماده برای فروش دارند.