دوشنبه 23 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان تاکستان از دستگیری یک خانم جوان کلاهبردار خبر داد که با وعده پرداخت سود 5 تا 7 درصد ماهانه به سپرده افراد از 500 نفر کلاهبرداری کرده و از این طریق 60 میلیارد تومان به جیب زده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: کاپیتان تراکتور بعد از پایان همکاری با این تیم، به عضویت گل‌گهر سیرجان پیوست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر نوشیروانی و دارنده نشان ملی ایثار را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - علی رفیعی علامرودشتی نویسنده، کتابشناس، محقق و پژوهشگر متون تاریخی و رجالی در 72 سالگی دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور اسلامی ایران در گفت‌وگوی تلفنی با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از حاکمیت ملی روسیه حمایت می‌کند. حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه حضور نیرو‌های فرامنطقه‌ای را تهدیدی برای همه کشور‌های منطقه می‌دانیم، افزود: با حساسیت و جدیت تحولات در منطقه قفقاز را دنبال می‌کنیم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نه من و نه هیچ فرد دیگری نمی‌تواند برای پرسپولیس شرط و شروط بگذارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی فصل گذشته ذوب‌آهن، هدایت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را برعهده گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان مومنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در بزرگراه شهید چمران خبر داد. وی اعلام کرد: حدود ساعت 17:40 موتورسیکلتی که در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران محدوده پل نیایش وارد خط ویژه شده بود به علت حرکت در خلاف جهت با یک دستگاه اتوبوس بی آر تی که در مسیر مجاز خود در حال حرکت بوده به...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در بزرگراه شهید چمران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با پیش بینی افزایش سرعت باد و افزایش ارتفاع امواج در سواحل شمالی کشور، برای روزهای ششم و هفتم تیر هشدار سطح زرد صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران روز دوشنبه 5 تیر ماه 1402 در جمع اعضای هیات علمی دانشکده مطالعات جهان، با عرض تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر علیه‌السلام، مهمترین ویژگی دانشکده مطالعات جهان را وجود حس همدلی در این دانشکده دانست و گفت: دانشکده مطالعات جهان، مجموعه‌ای همدل و همگرا است که اعضای آن با وحدت و یکپارچگی در حال پیش بردن برنامه‌ها...

وب‌گاه عصر ایران

رسول خطیبی با عقدقراردادی 2 ساله، به طور رسمی هدایت خودروسازان در فصل آینده را برعهده گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مربی ایتالیایی که پیش از این در کادر فنی تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز حضور داشته است به جمع مربیان تیم نساجی پیوست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد در حکمی «جواد آزاد کنستانی» را به عنوان رییس مرکز مدیریت بدهی‌های عمومی و روابط مالی دولت منصوب کرد.

وب‌گاه الف

اراک - ایرنا - مشاور وزیر اقتصاد گفت: روزانه حدود 12 میلیون تراکنش خرید نان در کشور ثبت می‌شود.

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان دامپزشکی کشور گفت: در روز عید قربان 850 جایگاه ثابت و 966 اکیپ سیار آماده خدمت‌رسانی به شهروندان برای ذبح بهداشتی دام هستند.