یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مردی که 6 سال قبل همسر سابقش را در یک آلونک مخروبه به قتل رسانده و متواری شده بود، عصر روز گذشته به اتهام آدم ربایی به دام افتاد و راز جنایت را نیز فاش کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پزشکان معتقدند هرچه در طول روز کمتر بنشینید یا دراز بکشید، شانس شما برای داشتن یک زندگی سالم بیشتر خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: طی دو روز گذشته قیمت دلار با اخبار تحولات داخلی روسیه و بازگشت ایران به لیست سیاه FATF، در دو مسیر افزایشی و کاهشی قرار گرفت. این اسکناس امروز به کریدور 40 هزار تومانی برگشت. به عقیده کارشناسان بازار ارز، محدوده 50 هزار و 800 تومان مقاومت مهم اسکناس آمریکایی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با اعلام باشگاه تراکتور، سه مربی لالیگایی به کادر فنی پاکو خمس اضافه شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز با اصلاح شدن نرخ دلار و درهم، قیمت طلا و سکه هم اصلاح شد. قیمت طلا تا سطح 2 میلیون و 344 هزار و 400 تومان بالا رفت اما در ادامه معاملات نسبت به دیروز 68 هزار و 800 تومان کاهش را نشان میدهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زیردریایی تایتان متعلق به شرکت OceanGate همراه با 5 سرنشین روز یکشنبه برای بازدید از لاشه تایتانیک به‌سمت این کشتی حرکت کردند، اما مدت کوتاهی پس از حرکت، زیردریایی گردشگران تایتانیک ناپدید شد. حالا شرکت OceanGate و همچنین گارد ساحلی آمریکا مرگ این 5 نفر را تأیید کرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

اگر موانع شادی را رفع کنید در غیاب این موانع، شادی خودبه‌خود در جامعه پدید می‌آید. شادی مردم نیازمند "برنامه دولت" نیست. چرا از نظر شما هر چیزی در این کشور فقط وقتی مجاز است که دولت برایش برنامه‌ای چیده باشد؟ این ذهنیت تمامیت‌خواه از کجا آمده؟ جایی هست که آن را نیازمند مداخله دولت ندانید؟ شادیِ مردم هم باید تحت نظارت و هدایت شما باشد و مردم فقط حق دارند با محتوایی که شما تولید کرده‌اید...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی امروز یکشنبه عبدالرحمن بن عیاف آل مقرن را به سمت معاون وزیر دفاع این کشور گماشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله فارس را لرزاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یحیی گل‌محمدی یک استوری در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پاکو خمز تصمیم به جذب سه دستیار اسپانیایی به کادر فنی‌تراکتور تبریز گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان عصر یکشنبه به وقت تهران تلفنی گفت‌وگو کردند

خبرگزاری مهر

پاکو خمز تصمیم به جذب سه دستیار اسپانیایی به کادر فنی‌تراکتور تبریز گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: اجرای شب پنجم کنسرت «در هوای بی‌چگونگی» تماشاگران ویژه‌ای از عرصه ادبیات و سینمای ایران داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهر زابل خبر داد: تاکنون 330 نفر به علت گرد و خاک‌های ناشی از طوفان مجبور به مراجعه به مراکز درمانی شده‌اند که 57 نفر بستری هستند.