یک‌شنبه 22 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

یحیی گل‌محمدی دیروز با کاپیتان محبوب استقلالی‌ها دیدار داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اقساط وام ازدواج فرزندان بازنشسته کشوری تقریبا ماهی یک میلیون و 60 هزار تومان خواهد بود

وب‌گاه ورزش سه

ابراهیم شکوری برای دومین روز متوالی خودروسازان را تمرین داد؛ تمرینی که فقط 5 بازیکن اصلی در آن شرکت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف 2 دستگاه خودرو سواری در بزرگراه شهید بابایی خبر داد و گفت: خودرو 206 با 6 سرنشین از فاصله پنج متری به پایین بزرگراه سقوط کرد.

وب‌گاه ورزش سه

هافبک با تجربه آلومینیوم اراک قرارداد جدیدی با این باشگاه به امضاء رساند.

خبرگزاری تسنیم

نایب قهرمان پیشین کشتی جهان و مربی تیم ملی ایران از کشتی تاریخی‌اش با سایتی‌اف افسانه‌ای می‌گوید، از مبارزه‌ای که مجوز حضور در مسابقات جهانی 2002 را به دست آورد.

وب‌گاه فرارو

علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته 3 به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اظهارات زنی که با افشای راز چند سیم کارت مخفی که به نام او در مراکز فروش تلفن همراه ثبت شده بود، به قانون پناه آورد را از نظر می‌گذرانید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در چهارم تیرماه به صعود نوجوانان فوتبال ایران به جام‌جهانی، افشای آپشن‌های قرارداد نجومی یک استقلالی، آخرین خبر از وضعیت بیماری رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری و دیگر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امام باقر (ع) وصیت کرده بودند در لباسی که در آن نماز می‌خوانده‌اند، دفن شوند. مزار ایشان در قبرستان بقیع، کنار مرقد پدرشان، امام سجاد (ع) و عموی پدرشان، امام حسن (ع) است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردشگری روستایی که باید در راستای منافع جامعه محلی، توسعه اقتصادی و حفاظت از هویت و فرهنگ روستاها قرار بگیرد، در برخی موارد به دلیل برند شدن و مورد توجه قرار گرفتن یک مقصد به ویژه مقاصد فصلی نه تنها با هجوم چشمگیر بازدیدکنندگان مواجه می‌شود، بلکه مهاجرت افراد غیربومی به روستاها و افزایش ساخت‌وساز و زمین خواری به شکل افسار گسیخته در بلندمدت را به همراه دارد که نه تنها آسیب های جدی زیست‌محیطی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با خروج بخش قابل‌توجهی از بازیگران بازار اجاره از زمین سنتی این گروه از معاملات مسکن، علائم تنظیم آنلاین رفتار موجرها رصد شد. تازه ترین تحقیقات میدانی «دنیای‌اقتصاد»، نشان می‌دهد نه تنها در شهر تهران که دست کم در سایر شهرهای بزرگ به‌ویژه کلان‌شهرها، بخش قابل‌توجهی از دو ضلع اصلی بازار اجاره یعنی مستاجرها و موجرها، به سمت بازار آنلاین رفته و فعالیت خود را عملا از بازار سنتی معاملات ملک...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کافه و رستوران‌داران مشهدی با مخالفت مدیریت شهری برای تمدید قرارداد اجاره پیاده روها، در جست وجوی راه چاره جلوگیری از تعطیلی و ورشکستگی هستند.

وب‌گاه فرارو

مرد سرایدار وقتی ثروت افسانه‌ای صاحب‌خانه را دید از کارش استعفا داد و با تشکیل باند سرقت خانوادگی اقدام به سرقت خانه‌ها در منطقه جردن کرد.

وب‌گاه فرارو

فاصله‌های این زلزله 15 کیلومتری افزر، 31 کیلومتری قیر و 51 کیلومتری دوزه از توابع استان فارس اعلام شده است.